:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE
wystawy, Kolejna jeszcze - zdjęcie, fotografia
Portal gpr24.pl 02/09/2018 14:01

Wprawdzie w piątek 31 sierpnia rankiem – jak zwykle - tłumy ciekawskich runęły na wejścia targowe, to sama impreza trwa do 5 września włącznie.

A skoro przy tłumach jesteśmy to po pierwszym dniu (piątek) przy tzw. Wejściu Południowym obserwowaliśmy z kolegą (robił tzw. panoramiczne fotki) wychodzących pracowników targów oraz handlowców – z reguły czekających na taksówki. Z kolei dnia następnego z rana, kiedy się zatrzymałem ze swoją ciężką torbą w tym samym miejscu – setki, ba! – tysiące osób wysypywały się z kolejki S-bhan idąc do pracy. Daje to skromne pojęcie o wielkości imprezy – w tym roku na powierzchni 161,2 tys. m2 i z udziałem 1814 firm, w tym kilkunastu polskich. Widziałem prosto, niemal ubogo urządzone stoisko dystrybutora Manta, wytwórcy Mesko (stoisko Adler sp.) czy przedstawicielstwo Ziemi Dolnośląskiej. Berlińska IFA ma zawsze hasła wiodące – jest też imprezą wielopłaszczyznową. W tym roku było to , czyli połączone siecią bezprzewodową i współpracujące ze sobą urządzenia domowe. Temu hasłu podporządkowane były stoiska głównych firm jak: Siemens, Bosch, Miele, LG, Philips, WMF (coffee connect) (firma wysokiej jakości sprzętu kuchennego), Sharp, Beko i Vestel czy Grupa Electrolux. Bo właśnie kuchnia w gospodarstwach domowych jest tym miejscem,  gdzie ogniskuje się życie domowe – rodzinne. Oczywiście, większość firm wymienionych oraz setki mniejszych, mało znanych starają się na IFA-ie zaprezentować jakieś innowacyjne rozwiązaniach w swoich produktach. Udział Home Appliances od 10 lat na IFA jest partnerski do elektroniki domowej, ba! – zdaje się dominować, granice są tu trudne do określenia. Swoim smartfonem już sterujemy gotowaniem, uzupełnieniem lodówki, pracą pralki, oglądaniem i pobieraniem przepisów w budowaniu domowego menu. To taki pilot wspomagający życie w domu! I te domowe urządzenia dzielą się na małe (small) i duże – udział tych małych w globalnym rynku (z wyjątkiem Ameryki Płn.) sięga 48 mld euro – wzrost od ub. roku o 8%. Niektórym rozwiązaniom w kuchni, domu oraz domowej elektronice poświęcimy odcinki w papierowej wersji „Głosu Pruszkowa”. 

 

Tekst & foto (specjalnego wysłannika Głosu Pruszkowa) – Adama St. Trąbińskiego

 

Kolejna IFA jeszcze trwa komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Pracowników ochrony na terenie

Agencja ochrony zatrudni do ochrony : - budynków mieszkalnych - obiektów handlowych - obiektów biurowych. Oferujemy: - stabilną pracę z terminowym..


Zobacz ogłoszenie

Nauczyciel przedszkola

Niepubliczne przedszkole w Woli Mrokowskiej zatrudni nauczyciela wychowania przedszkolnego na pełny etat, wymagane wykształcenie kierunkowe..


Zobacz ogłoszenie

Listonosz/Doręczyciel

Autoryzowany Przedstawiciel największego prywatnego operatora pocztowego poszukuje osób chętnych do pracy w charakterze listonosza na dzielnicach:..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez gpr24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Agencja "PROFIL" z siedzibą w Komorów 05-806, Stanisława Moniuszki 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"