:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE
urzędy i administracja , Pruszkowa - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 3
  • Fotka nr 1 z 3
  • Fotka nr 2 z 3
Portal gpr24.pl 18/04/2019 00:57

 

Nasze miasto ma nowe logo, ściślej – logotyp wielokolorowy. Na przestrzeni ostatnich 20 lat Pruszków posiadał aż 5 takich logotypów – powiązanych z odpowiednim hasłem, a mianowicie: 1/w latach 1999-2006 „Pruszków zagraj z nami” 2/w latach 2006-2013 „Kolej na Pruszków” z emblematem zanikającej szosy/kolei 3/ w r. 2016 miasto wprowadziło „Pruszków – sto lat” malowane barwami pastelowych kredek od „St. Majewskiego” a jednocześnie obowiązywało logo 4/ 2013 – 2019 ze słynnym włącznikiem lub wyłącznikiem.

Na poniedziałkowym spotkaniu z prasą w Urzędzie nieco przejęty prezydent Paweł Makuch prezentował nowy logotyp opatrzony tym razem hasłem: „Pruszków – Poznasz – Polubisz”. Oczywiście, była to prezentacja połączona z wyjaśnieniem zebranym całej filozofii „złożonego procesu, jakim było opracowanie nowego znaku” – jak stwierdził prezydent. W procesie opracowywania – a robiła to pracowania Pixel One (nota bene za koszty około 1/3 kosztów opracowania znaków poprzednich) – poddano analizie z czym kojarzy się aktualnie miasto: - bezpieczne, - nowoczesne, - ekologiczne, - przyjazne, - kreatywne, - tradycyjne. Hasła odnoszące się zarówno do tradycji, jak i do ludzi młodych i dynamicznych, jakich coraz więcej w Pruszkowie. Chodzi też o to, by nowi mieszkańcy miasta bardziej wiązali się z miejscem zamieszkania, także poprzez PIT. No i polubili miejsce, w którym mieszkają. Stąd hasło: „Poznasz – Polubisz”. Jeżeli chodzi o same logo – znak graficzny to jest odwzorowanie na pomniejszonej mapie miasta. Obowiązują też określone kolory – z tym, że do różnych celów można je stosować dowolnie – nawet jako monochromatyczny wzór – plan. Jeśli można komentować, a sieci społecznościowe aż huczą od opinii, to wzór i pomysł mapy można uznać za udany, nowoczesny, także hasło jest przekonywujące, z tym, iż winno być złożone grubszą czcionką. Pozostaje kwestia marketingu owych – zgodnie z ideą marketingu miejsca, o jaki zabiega Urząd.

 

Adam St. Trąbiński
Fotosy: Tomek Malczyk oraz ilustracje urzędu miasta

 

Nowe logo Pruszkowa komentarze opinie

  • ść - niezalogowany 2019-05-01 11:27:53

    Nie lubię kolorów teczy

  • gość 2019-05-01 11:29:12

    Nie podoba mnie sie użycie kolorów tęczy ,

  • gość 2019-05-01 11:32:35

    Multikolor czy to jakaś sugestia?

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez gpr24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Agencja "PROFIL" z siedzibą w Komorów 05-806, Stanisława Moniuszki 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"