:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE
urzędy i administracja , Pruszkowa - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 3
  • Fotka nr 1 z 3
  • Fotka nr 2 z 3
Portal gpr24.pl 18/04/2019 00:57

 

Nasze miasto ma nowe logo, ściślej – logotyp wielokolorowy. Na przestrzeni ostatnich 20 lat Pruszków posiadał aż 5 takich logotypów – powiązanych z odpowiednim hasłem, a mianowicie: 1/w latach 1999-2006 „Pruszków zagraj z nami” 2/w latach 2006-2013 „Kolej na Pruszków” z emblematem zanikającej szosy/kolei 3/ w r. 2016 miasto wprowadziło „Pruszków – sto lat” malowane barwami pastelowych kredek od „St. Majewskiego” a jednocześnie obowiązywało logo 4/ 2013 – 2019 ze słynnym włącznikiem lub wyłącznikiem.

Na poniedziałkowym spotkaniu z prasą w Urzędzie nieco przejęty prezydent Paweł Makuch prezentował nowy logotyp opatrzony tym razem hasłem: „Pruszków – Poznasz – Polubisz”. Oczywiście, była to prezentacja połączona z wyjaśnieniem zebranym całej filozofii „złożonego procesu, jakim było opracowanie nowego znaku” – jak stwierdził prezydent. W procesie opracowywania – a robiła to pracowania Pixel One (nota bene za koszty około 1/3 kosztów opracowania znaków poprzednich) – poddano analizie z czym kojarzy się aktualnie miasto: - bezpieczne, - nowoczesne, - ekologiczne, - przyjazne, - kreatywne, - tradycyjne. Hasła odnoszące się zarówno do tradycji, jak i do ludzi młodych i dynamicznych, jakich coraz więcej w Pruszkowie. Chodzi też o to, by nowi mieszkańcy miasta bardziej wiązali się z miejscem zamieszkania, także poprzez PIT. No i polubili miejsce, w którym mieszkają. Stąd hasło: „Poznasz – Polubisz”. Jeżeli chodzi o same logo – znak graficzny to jest odwzorowanie na pomniejszonej mapie miasta. Obowiązują też określone kolory – z tym, że do różnych celów można je stosować dowolnie – nawet jako monochromatyczny wzór – plan. Jeśli można komentować, a sieci społecznościowe aż huczą od opinii, to wzór i pomysł mapy można uznać za udany, nowoczesny, także hasło jest przekonywujące, z tym, iż winno być złożone grubszą czcionką. Pozostaje kwestia marketingu owych – zgodnie z ideą marketingu miejsca, o jaki zabiega Urząd.

 

Adam St. Trąbiński
Fotosy: Tomek Malczyk oraz ilustracje urzędu miasta

 

Nowe logo Pruszkowa komentarze opinie

  • ść - niezalogowany 2019-05-01 11:27:53

    Nie lubię kolorów teczy

  • gość 2019-05-01 11:29:12

    Nie podoba mnie sie użycie kolorów tęczy ,

  • gość 2019-05-01 11:32:35

    Multikolor czy to jakaś sugestia?

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Budowa ścieżki rowerowej

Zlecę Firmie Budowlanej wykonanie budowy ścieżki rowerowej wzdłuż drogi Gminnej woj.mazowieckie wszelkie informację udzielę telefonicznie


Zobacz ogłoszenie

Do Ochrony Pruszków Gąsin.

Biuro Ochrony zatrudni pracowników na obiekt Pruszków Gąsin. Wymagania: - dobry stan zdrowia, zaangażowanie, sumienność i dyspozycyjność. Praca w..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez gpr24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Agencja "PROFIL" z siedzibą w Komorów 05-806, Stanisława Moniuszki 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"