
Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca lub o przedłużenie uprawnień mogą Państwo złożyć za pośrednictwem strony internetowej: https://pkm.pruszkow.pl/
Do wniosku wystarczy dołączyć pierwszą stronę PIT ze wskazaniem adresu zamieszkania w Pruszkowie.
Rejestracja
W celu rejestracji konta w portalu, użytkownik wypełnia w zakładce „Załóż konto” formularz zawierający podstawowe dane osobowe w tym adres email.
https://pkm.pruszkow.pl/konto
Do założenia konta niezbędne jest zaakceptowanie wymaganych zgód.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli na dokończenie rejestracji i aktywację konta.
Użytkownik z założonym i aktywowanym kontem może się zalogować w zakładce „Zaloguj” po wprowadzeniu podanego przy rejestracji adresu email oraz hasła.
https://pkm.pruszkow.pl/zaloguj
Aby wydana została karta mieszkańca, użytkownik wypełnia formularz dostępny w zakładce „Moje wnioski”.
Formularz umożliwia wprowadzenie podstawowych danych osobowych, załadowanie zdjęcia, wybór punktu odbioru karty (jeżeli wydana ma zostać karta fizyczna), oraz załączenie wymaganych dokumentów. Konieczne jest wyrażenie wymaganych zgód.
Po złożeniu wniosku o wydanie karty, za pomocą przycisku „Podgląd” w zakładce „Moje wnioski” możliwe jest śledzenie zmian jego statusu.
Przedłużenie uprawnień
Użytkownik ma możliwość złożenia wniosku o przedłużenie przysługujących mu uprawnień, jeżeli te dobiegają końca. Wniosek jest podobny do wypełnianego przy tworzeniu karty i zawiera już wypełnioną część danych.
Po wysłaniu wniosku możliwe jest śledzenie zmian jego statusu analogicznie jak przy pierwszym wniosku o wydanie karty.
By to zrobić, wystarczy zalogować się na swoje konto: https://pkm.pruszkow.pl/zaloguj
Rodzina
W tej zakładce wyświetlana jest lista członków rodziny użytkownika. Członkowie rodziny mogą być dodawani, edytowani oraz usuwani.
https://pkm.pruszkow.pl/panel/rezydent-rodzina
Aby dodać nowego członka rodziny należy skorzystać z przycisku „Dodaj konto” i uzupełnić imię, nazwisko, datę urodzenia oraz typ pokrewieństwa. Podanie adresu email jest wymagane w przypadku członków rodziny, którzy ukończyli 18 lat. Jeśli email zostanie podany, członek rodziny będzie mógł za jego pomocą zalogować się do systemu i aplikacji mobilnej oraz korzystać z karty wirtualnej. Na podany w formularzu adres email zostanie wysłana wiadomość z informacją o utworzeniu konta i linkiem do ustalenia hasła.
Jeśli mieszkaniec posiada zarejestrowanych członków rodziny w bocznym menu ma możliwość przełączenia się na konto dowolnego członka za pomocą przycisku z jego imieniem.
Jeśli podano email, profil członka rodziny będzie dostępny dopiero po aktywacji konta. Przełączenie konta powoduje wyświetlenie danych wybranej osoby.
Członek rodziny po zalogowaniu nie ma dostępu do danych pozostałych osób, widzi jedynie informacje dotyczące swojej karty, benefitów oraz ma możliwość edycji konta (numeru telefonu i hasła).
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie