Reklama

FACTORY nadal rośnie w siłę w pierwszym półroczu 2016

26/07/2016 00:50


Należące do Grupy NEINVER, centra outlet FACTORY, zanotowały intensywne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszej połowie 2016 roku. W tym czasie na zakupy wybrało się prawie 1 milion klientów więcej, w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Robili również większe zakupy niż dotychczas.


Bardzo pozytywnym sygnałem jest zdecydowanie większa dynamika wzrostu sprzedaży we wszystkich miastach. A to oznacza, że oferta poszczególnych marek dostępnych w FACTORY i dobrze skalkulowane ceny z powodzeniem wpisały się w oczekiwania klientów – podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director, NEINVER.


Pięć centrów FACTORY, w pierwszym półroczu 2016 roku odwiedziło łącznie ponad 12% klientów więcej, niż rok wcześniej. Największy udział w tym wyniku ma rozbudowane we wrześniu warszawskie FACTORY Ursus. Na dodatkowych ponad 6000 m², otwarto 30 nowych butików, co zaowocowało wzrostem odwiedzalności o prawie 30 %. Drugi warszawski outlet - FACTORY Annopol, odwiedziło 20% więcej klientów. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach, gdzie obecne są FACTORY, wyniósł 17%.


Mieszkańcy dużych miast chętnie robią zakupy w outletach FACTORY, regularnie wracają, by sprawdzić propozycje kolejnych sezonów i zachęcają swoich najbliższych, by poznali ofertę outletową. Kampanie reklamowe i promocje FACTORY zostały skierowane do mieszkańców dużych miast i okolic, za pośrednictwem zarówno tradycyjnych kanałów komunikacji jak i nowych mediów.


Rozpoznawalność marki FACTORY na wszystkich lokalnych rynkach w Polsce, a więc Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, sięga 97% -  mówi Monika Olejnik – Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe, NEINVER. Outlety FACTORY stawiają na produkty znanych i lubianych firm w atrakcyjnych cenach, obniżonych stale od 30% do 70%. Nasi klienci chcą jasnego komunikatu o przygotowanej ofercie, komfortu robienia zakupów, dobrego asortymentu towarów oraz atrakcyjnych cen. I to dostają w FACTORY – dodaje.


Nowe marki w FACTORY w miejskim stylu


W pierwszym półroczu 2016 roku w centrach outletowych FACTORY swoje sklepy otworzyły nowe marki, tu m.in. New Balance, Marc O’Polo, Coccodrillo, Gino Rossi czy Aldo. Wiosenna oferta FACTORY promowana była przez nową platformę komunikacji – FACTORY Kocha Miejski Styl, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów – obecnych i nowych.


FACTORY Fashion Capsule


Nie zabrakło też niestandardowych akcji promocyjnych, jak FACTORY Fashion Capsule ze stylistami na pokładzie, którzy zadbali o nowoczesny styl Polek i Polaków, posiłkując się kolekcjami dostępnymi właśnie w FACTORY. Do współpracy włączyli się też popularni blogerzy modowi. Uruchomiono również odświeżoną stronę internetową FACTORY.


 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do