
16. września 2015 otwarcie największego outletu w Warszawie.
Wielka ustawka PO-PiSu zagospodarowuje scenę polityczną tego lata. Ale sztucznie generowane emocje kukiełek odgrywających spektakl za pieniądze podatników nie decydują o naszym powodzeniu i naszej przyszłości. Ruch po jednym torze lokalnej magistrali kolejowej PLK-PKP oraz przebudowa torowiska WKD służą sprawniejszej komunikacji od tej jesieni począwszy. Niedawno przebudowany układ drogowy już teraz ułatwia dojazd do placu przed Ratuszem URSUS-a z pomnikiem czerwca 1976 i wejściem do FACTORY Ursus, właśnie rozbudowanego największego outletu w Warszawie, który już 16. czerwca 2015 zostanie otwarty w rozbudowanym kształcie. Jeszcze w swej zalążkowej formie od lat koncentrował rzesze przyjezdnych po tańsze i efektywniejsze zakupy markowych artykułów. Po otwarciu będzie celem turystyki zakupowej kolejowej i samochodowej z Warszawy i okolicznych miejscowości. Organiczna praca buduje nowe, atrakcyjne oblicze post-przemysłowych terenów dawnej fabryki. Centrum outlet FACTORY Ursus przyjmie pierwszych klientów po zakończonej rozbudowie już 16. września tego roku. Właśnie od tej daty na klientów oczekiwać tam będzie ponad 100 sklepów popularnych marek międzynarodowych i krajowych, 850 miejsc parkingowych i atrakcyjne rabaty.
„FACTORY Ursus będzie największym centrum outlet w Warszawie – podkreśla Piotr Rębacz, Dyrektor Centrum. Z dotychczasowych 13 700 m² zwiększyło swoją powierzchnię handlową do prawie 20 000 m², a to dało możliwość wprowadzenia nowych marek i zwiększenia powierzchni popularnych sklepów.
Od 16 września dla klientów FACTORY dostępne będzie ponad 6,000 dodatkowej przestrzeni handlowej, dwukrotnie większa liczba miejsc dla samochodów na parkingach podziemnym i naziemnym (850 miejsc) oraz nowoczesne wnętrza.
W nowej części centrum outlet dominować będzie naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami FACTORY nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie FACTORY Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe będą lepiej widoczne.
W rozbudowanym FACTORY Ursus działać będzie ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx.
Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein) .
Dojazd do centrum FACTORY Ursus jest dzisiaj o wiele łatwiejszy, dzięki przebudowie ulic w samej dzielnicy oraz połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy.
Marka FACTORY
FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 84,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.
Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus, rozbudowywane dzisiaj o kolejne 6,000 m² powierzchni handlowej.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.
Więcej informacji o centrach Factory Outlet: www.factory.pl
Tekst & foto - Jerzy W. Ryll
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie