Reklama

FACTORY Ursus – otwarcie 16. września i konkurs z nagrodami wartości 56 000 zł

15/09/2015 17:36


FACTORY Ursus przyjmie pierwszych klientów po zakończonej rozbudowie już 16. września tego roku. Tego dnia, od godziny otwarcia (10.00 rano) będzie największym centrum outletowym w aglomeracji warszawskiej. Dla wszystkich klientów w pierwszych tygodniach, centrum FACTORY Ursus przygotowało cenny konkurs z pulą 160 nagród, wśród nich m.in. konsole do gier, czytniki e-booków tablety i karty podarunkowe na kolejne zakupy.


Na gości centrum od 16 września czekać będzie ponad 100 sklepów popularnych marek polskich i międzynarodowych, 888 miejsc parkingowych i outletowe ceny na wszystkie produkty, czyli od 30 do 70 proc taniej niż w tradycyjnych galeriach handlowych.


 

Dwa tygodnie z nagrodami

Ci którzy odwiedzą centrum w pierwszych dwóch tygodniach po otwarciu mogą wygrać cenne nagrody.  Szansa na ich zdobycie jest do 30 września. Największe warszawskie centrum outletowe przygotowało ich aż 160!


Od 16 do 30 września, z okazji otwarcia centrum FACTORY Warszawa Ursus przygotowało konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 56 000 zł. Wystarczy w tych dniach zrobić zakupy na kwotę min. 200 złotych (paragony mogą się łączyć) i zgłosić się do stoiska konkursowego ( przy schodach ruchomych w nowej części centrum) by zmierzyć się z konkursową aplikacją. Do wygrania: tablety Samsung Tab 4, konsole Xbox, czytniki e-booków Kindle, kamery Go Pro, a także karty podarunkowe wartości 100, 200 i 500 złotych.



Nowe marki w nowym centrum


Od 16 września dla klientów FACTORY dostępne będzie prawie 20 000 m2 dodatkowej przestrzeni handlowej, dwukrotnie większa liczba miejsc dla samochodów na parkingach podziemnym i naziemnym (888 miejsc) oraz nowoczesne wnętrza.  W rozbudowanym FACTORY Ursus działać będzie ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved, Bestseller, Calvin Klein).


Centrum FACTORY Ursus jest obecnie jednym z najlepiej skomunikowanych obiektów handlowych w Warszawie. Dojazd z centrum Warszawy samochodem zajmuje mniej niż 30 minut. W bezpośrednim sąsiedztwie FACTORY znajdują się dwa przystanki kolejowe. Centrum jest połączone bezpośrednio z Alejami Jerozolimskimi, obwodnicą Warszawy i nowym fragmentem trasy S8 do Janek. Za kilkanaście miesięcy zakończy się także budowa ul. Nowolazulorowej do ul. Połczyńskiej. Dzięki temu dojazd z Bemowa na outletowe zakupy będzie możliwy w czasie krótszym niż 15 minut.


***


Marka FACTORY


FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 90,000 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 270 znanych marek polskich i światowych.


Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus, rozbudowywane dzisiaj o kolejne 6,000 m²  powierzchni handlowej.


Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.


Więcej informacji o centrach Factory Outlet: www.factory.pl


 

 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do