Reklama

Koleje Mazowieckie partnerem akcji „Włącz sumienie”

17/01/2017 00:29


 

To już 3. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej, poruszająca tym razem temat kolizji drogowych z udziałem zwierząt. Rocznie na polskich drogach dochodzi nawet do kilkudziesięciu tysięcy tego typu wypadków. Część zwierząt ginie, ale znaczna liczba przeżywa takie zdarzenie.

Niestety, tylko 25 proc. kierowców zgłasza właściwym organom zdarzenia z udziałem zwierząt i tylko w momencie, gdy zostanie uszkodzony ich samochód, bądź doznają uszczerbku na zdrowiu.

Kampania ma na celu uwrażliwienie społeczeństwa na cierpienie zwierząt, jako ofiar wypadków komunikacyjnych oraz edukację w zakresie właściwych zachowań na drodze w razie potrącenia zwierzęcia bądź bycia świadkiem takiej sytuacji.

W ramach kampanii społecznej na monitorach zainstalowanych w pociągach uruchamianych przez Koleje Mazowieckie pojawią się spoty reklamujące wydarzenie a przy wybranych kasach kolejowych zostaną umieszczone ulotki Akcji.

 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do