Reklama

Trzydzieści tysięcy okazji na okazję w FACTORY Ursus

09/11/2015 03:15

 


Klienci FACTORY Ursus w Warszawie mogą korzystać w listopadzie z dostępu do atrakcyjnych rabatów w ponad 66 salonach prestiżowych marek. FACTORY Ursus jest jednym z pięciu centrów wyprzedażowych FACTORY w Polsce, które za pośrednictwem 30 tys. książeczek rabatowych umożliwi tańsze zakupy.


Wszystkie produkty w FACTORY Ursus są tańsze od 30 do 70 procent niż te same artykuły w tradycyjnych centrach handlowych. Dzieje się tak, ponieważ centrum wyprzedażowe oferuje końcówki aktualnych serii produktów dostępnych w normalnych sklepach. Zakupy w FACTORY wyróżnia możliwość zrobienia ich szybko i wygodnie w ponad 100 markowych salonach. Wśród nich są takie jak: Nike Factory Store, Adidas, Reserved, Calvin Klein. Książeczki kuponowe są do odebrania na terenie centrum i w różnych punktach w stolicy. Oferty dostępne są również w aplikacji mobilnej qpony.pl.


Wykorzystanie książeczki rabatowej FACTORY daje szansę na zyskanie kolejnej zniżki sięgającej 30 procent. Tym samym wykorzystując książeczkę można zaoszczędzić nawet do 90% ceny jaką znamy z normalnej sieci handlowej. Żadna okazja nie trwa jednak wiecznie. Taka możliwość będzie jedynie do 30 listopada.


Sieć centrów outletowych FACTORY rozpoczęła współpracę z firmą Qpony rok temu. Dzięki niej użytkownicy tego coraz popularniejszego systemu rabatowego mogą skorzystać ze zniżek dostępnych poprzez książeczkę rabatową, ale także przez aplikację mobilną i geolokalizację w ponad 280 sklepach outlet w pięciu centrach wyprzedażowych FACTORY.



FACTORY Warszawa Ursus


W rozbudowanym FACTORY Ursus działa ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved, Bestseller, Calvin Klein). Centrum oferuje pojemny przestrzenny parking na 888 samochodów, klimatyzowane wnętrza, udogodnienia dla matek z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Centrum FACTORY Ursus jest obecnie jednym z najlepiej skomunikowanych obiektów handlowych w Warszawie. Dojazd z centrum Warszawy samochodem zajmuje mniej niż 30 minut. W bezpośrednim sąsiedztwie FACTORY znajdują się dwa przystanki kolejowe. Centrum jest połączone bezpośrednio z Alejami Jerozolimskimi, obwodnicą Warszawy i nowym fragmentem trasy S8 do Janek. Za kilkanaście miesięcy zakończy się także budowa ul. Nowolazulorowej do ul. Połczyńskiej. Dzięki temu dojazd z Bemowa na outletowe zakupy będzie możliwy w czasie krótszym niż 15 minut.


***


Marka FACTORY


FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 91,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 280 znanych marek polskich i światowych.


Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus.


Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.


Więcej informacji o centrach Factory Outlet: www.factory.pl




Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do