Reklama

Wyjątkowy pokój dla wyjątkowych gości w FACTORY Ursus

16/11/2015 03:53


 


Pokój dla rodzica z dzieckiem może być inny niż te, które znamy.  Projektanci w zmodernizowanym centrum outletowym FACTORY Ursus postawili sobie za cel, żeby nowe pomieszczenie było dodatkowo estetyczne i wygodne. Pokój rodzinny służy tu nie tylko do przewijania malucha. Można tu odpocząć, uśpić bądź nakarmić dziecko.  Centra FACTORY zarządzane przez NEINVER odwiedza w ciągu roku blisko 13 milionów klientów. Wśród nich jest ok. 2 mln rodziców z dziećmi.


Staraliśmy się, żeby to była przestrzeń bardzo przyjazna. Wprowadziliśmy wiele udogodnień. Zależało nam, aby było to coś więcej niż to, co znamy z lotnisk czy biurowców - mówi Jakuba Wenda – projektant z biura projektowego ARCHMO, które odpowiadało za przygotowanie tego miejsca.


Po pierwsze: przestrzeń


Nowy pokój rodzinny w największym warszawskim centrum outletowym jest wyjątkowy z kilku powodów. Po pierwsze jest duży. Ma 13 m2 powierzchni. To więcej niż większość pokoi tego typu. Goście FACTORY wjadą tu bez problemów z dużym wózkiem. Mam zmieści się z drugim dzieckiem i tatą jednocześnie.


Po drugie: wygoda


W odróżnieniu od innych pomieszczeń dla rodzin, w pokoju dla rodziny z dzieckiem w FACTORY Ursus można znaleźć wygodny fotel. Pokój ma swoją własną toaletę. Pomieszczenie jest wyposażone w schodki dla większego malucha, dzięki którym sam umyje ręce i buzię. Przy umywalce jest wyciągany elastyczny kran, który możemy łatwo zamienić w podręczny prysznic.


Blat z przewijakiem jest bardzo duży i szeroki. Zmieszczą się tam wszystkie akcesoria do przewijania, można także posadzić na nim drugie dziecko.  Każdy, kto korzysta z pokoju rodzinnego, zastanawiał się nie raz, czy ktoś niepowołany nie wejdzie nagle do pomieszczenia. Dlatego zastosowaliśmy półprzezroczyste drzwi, które jednocześnie maskują użytkowników, ale pokazują osobom na zewnątrz, że  ktoś już jest w środku. Unikniemy dzięki takiemu rozwiązaniu irytującego szarpania za klamkę – dodaje Wenda.


Po trzecie: wygląd


W pokoju rodzic z dzieckiem nie jest nigdy sam. Towarzyszą im ładnie i kolorowe afrykańskie zwierzęta. Dodają ciepła i życia. Barwy całego pokoju są jednak stonowane, aby uspakajać  i wyciszać maluchy.


W każdym z pięciu centrów FACTORY w Polsce znajduje się pokój rodzinny.  Rocznie centra FACTORY odwiedza 13 milionów klientów w tym 2 mln z nich przychodzą z dziećmi.


FACTORY Warszawa Ursus


W rozbudowanym FACTORY Ursus działa ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved, Bestseller, Calvin Klein). Centrum oferuje pojemny przestrzenny parking na 888 samochodów, klimatyzowane wnętrza, udogodnienia dla matek z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Centrum FACTORY Ursus jest obecnie jednym z najlepiej skomunikowanych obiektów handlowych w Warszawie. Dojazd z centrum Warszawy samochodem zajmuje mniej niż 30 minut. W bezpośrednim sąsiedztwie FACTORY znajdują się dwa przystanki kolejowe. Centrum jest połączone bezpośrednio z Alejami Jerozolimskimi, obwodnicą Warszawy i nowym fragmentem trasy S8 do Janek. Za kilkanaście miesięcy zakończy się także budowa ul. Nowolazulorowej do ul. Połczyńskiej. Dzięki temu dojazd z Bemowa na outletowe zakupy będzie możliwy w czasie krótszym niż 15 minut.


***


Marka FACTORY


FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 91,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 280 znanych marek polskich i światowych.


Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus.


Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.


Więcej informacji o centrach Factory Outlet: www.factory.pl

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do