Reklama

Zimowa rozprzedaż w warszawskich FACTORY Annopol i FACTORY Ursus

23/12/2015 03:17


 


Zaraz po świętach Bożego Narodzenia, 27. grudnia, w warszawskich centrach FACTORY Annopol oraz FACTORY Ursus rusza wielka zimowa rozprzedaż. Markowa odzież w ponad 200 salonach wyprzedażowych będzie przeceniona nawet o 80%.  Ceny outletowe, na co dzień dużo niższe od standardowych, będą jeszcze bardziej atrakcyjne.  


Rozprzedaż potrwa do 14 lutego, ale szansę na najbardziej udane zakupy będę mieli ci goście, którzy odwiedzą centra w pierwszych tygodniach wielkich cenowych promocji.


Centra FACTORY dają naprawdę szeroki wachlarz możliwości zakupowych - mówi Agnieszka Wrońska, Site Marketing Coordinator NEINVER w FACTORY Annopol.  To przede wszystkim ubrania, obuwie oraz sprzęt i odzież sportowa, ale również dodatki, biżuteria czy artykuły gospodarstwa domowego - dodaje.


 


CENY NIŻSZE OD OUTLETOWYCH
Zamiast klasycznych przecen, z jakimi spotkamy się w tradycyjnych galeriach handlowych,  warszawskie centra outlet przygotowały dla swoich klientów specjalne metki, z miejscem na trzy ceny. Pierwsza z nich informuje o sugerowanej cenie detalicznej, po której asortyment sprzedawany jest w tradycyjnych galeriach handlowych. Druga, to cena outletowa sprzed akcji - ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 procent względem ceny detalicznej. Trzecia, najniższa, to cena rozprzedażowa, czyli obniżona nawet do 80 procent.


Akcja rozprzedażowa w outletach FACTORY organizowana jest dwa razy w roku,  latem i zimą – mówi Agnieszka Krajewska, Site Marketing Coordinator NEINVER w FACTORY Ursus. Ceny outletowe markowych produktów zyskują wówczas dodatkowe obniżki, sięgające łącznie nawet 80 %. To czas naprawdę atrakcyjnych zakupów, który warto wykorzystać na uzupełnienie czy zmianę garderoby – dodaje.


 


100 MAREK W OUTLETOWYCH CENACH
W centrach FACTORY Ursus oraz FACTORY Annopol działa ponad 200 sklepów i lokali usługowych. W każdym z warszawskich centrów klienci znajdą końcówki serii znanych światowych i polskich marek w cenach niższych od 30% do 70% w porównaniu do tradycyjnych galerii handlowych, tu m.in.: modowe (Simple, Tommy Hilfiger, Próchnik, Vistula), outdoorowe (Hi-Tec, Trespass, Umbro),  obuwia (Ecco, Gino Rossi, Venezia), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik, So!Coffee czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma) oraz mix fashion (Levis, Reserved, Big Star, Scotfree).


Centrum FACTORY Ursus jest zlokalizowane w południowo - zachodniej części Warszawy, w sąsiedztwie popularnej obwodnicy Warszawy oraz stacji kolejki podmiejskiej. Dojazd samochodem z centrum miasta zajmuje ok. 20 minut.


FACTORY Annopol znajduje się w prawobrzeżnej części stolicy, w dzielnicy Białołęka. Zlokalizowane jest


w bezpośrednim sąsiedztwie trasy szybkiego ruchu - S8. Dojazd samochodem z centrum zajmuje ok. 25 minut.


W obu centrach znajdują się obszerne parkingi na ok. 900 samochodów.


***


Marka FACTORY


FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 91,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.  Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus.


Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.


Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do