
Celem przedsięwzięcia jest propagowanie sportowej rywalizacji jako skutecznej metody rozwoju osobistego, a także integracja środowiska policyjnego. Bieg ma charakter charytatywny. Opłaty startowe wnoszone są bezpośrednio na konto Fundacji Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach.
I. ORGANIZATOR
Fundacja Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach,
Wydział Prezydialny Gabinetu Komendanta Głównego Policji.
II. TERMIN
Indywidualna rywalizacja uczestników w terminie od 25 lipca do 18 sierpnia 2022 roku (25 dni).
III. TRASA
IV. UCZESTNICTWO
V. PROGRAM WIRTUALNEGO BIEGU
Wynik musi być zarejestrowany za pomocą dowolnej aplikacji lub zegarka, gdzie będzie dostępna data, dystans biegu oraz czas (min. 25 minut).
VI. ZGŁOSZENIA
Dane do przelewu:
Fundacja Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach
Nr konta: 74 1020 1068 0000 1802 0059 9167
Tytułem: Bieg charytatywny– imię, nazwisko, z dopiskiem – darowizna.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DLA UCZESTNIKÓW BIEGU)
W związku z wejściem w życie: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), informujemy, że:
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOW
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie