Reklama

„Czytaj etykiety” w sklepach sieci Biedronka

28/02/2015 03:12


Jeszcze do 18. marca w sklepach sieci Biedronka na terenie województwa mazowieckiego trwa akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Podczas bieżącej edycji dietetycy udzielili już klientom Biedronki około 900 porad i rozdali 3 000 ulotek w placówkach sieci.


Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie konsumentów poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji żywieniowych. Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne.


Wśród miast, w których prowadzone będą konsultacje są:


- 25 lutego: Gąbin, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Radom,


- 4 marca: Grójec, Warszawa, Płońsk, Skaryszew, Płock,


- 11 marca: Ciechanów, Białobrzegi, Warszawa, Legionowo, Zwoleń,


- 18 marca: Mogielnica, Józefosław, Leszno, Brwinów, Warszawa.


Szczegółowy harmonogram wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety. Dodatkowe informacje na temat projektu i Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) znajdują się na portalach: www.zachowajrownowage.pl oraz www.programszwajcarski.gov.pl.


Podczas pierwszej edycji akcji „Czytaj etykiety” w 2013 roku, która prowadzona była na terenie całego kraju, udzielono ponad 8 088 porad dietetycznych oraz rozdano ponad 13 tys. ulotek. Dzięki publikacjom w folderach, magazynie „Kropka TV” oraz na stronie www.biedronka.pl, z informacjami na temat prawidłowego czytania etykiet mogło się zapoznać około 10 mln klientów.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do