Reklama

Debata „Pokolenie 1600 - Czy to jest kraj dla starych ludzi?”

07/09/2014 14:19



Polskie Radio RDC i Fundacja Senior Economicus zapraszają na debatę podsumowującą projekt Pokolenie 1600,-. Debata odbędzie się 8. września (poniedziałek) o godz. 18:00 w Teatrze Powszechnym i będzie transmitowana na antenie RDC.


W debacie „Pokolenie 1600,- Czy to jest kraj dla starych ludzi?” udział wezmą m.in. Wicemarszałkini i Posłanka – Wanda Nowicka oraz przewodniczący sejmowej Komisji Polityki Senioralnej – Michał Szczerba. Dyskusję poprowadzi dziennikarz Polskiego Radia RDC – Rafał Betlejewski. Wstęp na debatę jest wolny.


Pokolenie 1600,- to akcja społeczna, która gościła na antenie RDC przez cały lipiec br. Projekt, w ramach którego Rafał Betlejewski próbował przeżyć miesiąc za średnią krajową emeryturę, miał na celu zwrócenie uwagi na sytuację osób starszych w Polsce. O doświadczeniach i przemyśleniach zaangażowanego w akcję dziennikarza można było usłyszeć w codziennej audycji porannej oraz w serwisach informacyjnych stacji. Swoje historie przedstawiali również zaproszeni przez redaktora goście – seniorzy. Relacje z przebiegu akcji poza studiem radiowym, przygotowywała reporterka RDC – Martyna Szymczakowska.


Materiały, które powstały w trakcie trwania projektu dostępne są na stronie rdc.pl w zakładce podcasty (http://www.rdc.pl/publicystyka/pokolenie-1600-podcasty). Kroniką projektu jest blog pokolenie1600.blogspot.com.


Organizatorami debaty są Polskie Radio RDC i Fundacja Senior Economicus. Partnerem debaty jest Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera.



8. września, godz. 18:00 (wejście od godz. 17:30)


Scena Mała Teatru Powszechnego im. Zygmunta Hübnera


ul. Jana Zamoyskiego 20, Warszawa


WSTĘP WOLNY


***


Polskie Radio RDC nadaje program na obszarze województwa mazowieckiego: Warszawa 101 FM, DAB+;
Ostrołęka 100,8 FM; Ostrów Mazowiecka 87,6 FM; Płock 101,9 FM; Radom 89,1 FM; Siedlce 103,4 FM.


 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do