Reklama

Empik zaprasza na spotkanie z Michałem Gołkowskim

24/09/2015 03:49


 


W piątek, 25. września, gościem warszawskiego salonu Empik Junior będzie Michał Gołkowski. Autor bestsellerowego cyklu „S.T.A.L.K.E.R.” spotka się ze swoimi fanami z okazji premiery drugiego tomu cyklu „Stalowe szczury”. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18.00.


Po otwierającym cykl tomie „Błoto”, nadeszła pora na „Chwałę”. Wyniesiony z błota kompanii karnej i przywrócony do rangi kapitana, Reinhardt, szykuje swych ludzi do wykonania misji, która ma szansę zakończyć trwającą już ósmy rok Wielką Wojnę. Zarówno on, jak i jego załoga to wyłącznie dodatek do tego, co naprawdę liczy się w tym wielkim równaniu sił i w całym jego życiu – „Marlene”. Tymczasem w dymie cygar i pryzmatach kryształowych karafek snuje się salonowa intryga, sięgająca od lądowisk sterowców przy linii frontu aż do odległego, zimnego Königsberga…


Michał Gołkowski z wykształcenia jest lingwistą, a z zamiłowania historykiem wojskowości. Zadebiutował w 2013 roku osadzoną w realiach znanych z „Pikniku na skraju drogi” braci Strugackich powieścią „Ołowiany świt”, która stanowi pierwszą część bestsellerowego cyklu „S.T.A.L.K.E.R.”


--------------------------------------------------------


Empik to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Już od 65 lat jest stałym elementem kulturalnego krajobrazu Polski. W ponad 200 salonach Empik oferuje swoim Klientom unikalny mix produktów: dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych, czasopism, artykułów papierniczych, dekoracji do domu, akcesoriów kulinarnych, produktów i zabawek edukacyjnych, gier planszowych i gadżetów podróżniczych a także bilety na różnorodne wydarzenia. Dla ponad 30 milionów klientów rocznie Empik jest swoistym przewodnikiem po tym, co w kulturze i rozrywce nowe, ciekawe i warte zauważenia.







Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do