Reklama

Empik zaprasza na spotkanie z Moniką Jaruzelską

15/04/2014 18:33


Już w najbliższą środę, 16. kwietnia, warszawski salon Empik Junior przy ulicy Marszałkowskiej odwiedzi Monika Jaruzelska. Dziennikarka, stylistka i projektantka mody będzie promować w dniu premiery swoją najnowszą książkę - „Rodzina”. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18.00.


„Rodzina” jest drugą książką Moniki Jaruzelskiej. Pierwsza biograficzna publikacja - „Towarzyszka Panienka” bardzo szybko znalazła się na listach bestsellerów i była głośnym wydarzeniem. Autorka opisała w niej historię własnego życia. W drugiej ze swoich książek skupia się na rodzicach – rozmawia z nimi o trudnych relacjach rodzinnych.


Na pytanie dziennikarki Newsweeka „Czy książka ma ocieplić wizerunek ojca?” Monika Jaruzelska odpowiedziała: „Ocieplić? Nie. To raczej ja próbuję moimi książkami wybić się na niepodległość. Jestem przekonana, że ojcu książka się nie spodoba. Bo momentami jest zbyt frywolna i są w niej wulgaryzmy. Dla mnie ta książka jest podsumowaniem życia naszej rodziny. Rozdziału, który biologicznie wciąż trwa, ale nieuchronnie zmierza w kierunku domknięcia.”


„Rodzina” ma formę dziennika, przerywanego rozmowami z matką i z ojcem. Zawiera opisy bolesnych wydarzeń, jednak oprócz nich znajdziemy również w tej książce relację ze szczęśliwych chwil z życia rodziny Jaruzelskich.


Monika Jaruzelska z wykształcenia jest germanistką. Ukończyła również polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologię. Jest założycielką Szkoły Stylu i autorką programów radiowych emitowanych na antenie radia Chilli Zet: „Monika Jaruzelska zaprasza” oraz „Bez Maski”. W latach dziewięćdziesiątych kierowała działem mody i stylizacji w miesięczniku „Twój Styl”. Pracowała również na stanowisku dyrektor kreatywnej grupy kapitałowej, w której skład wchodziły firmy takie jak W. Kruk i Deni Cler. Była także członkinią zarządu tej grupy.



Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do