Reklama

III Kongres Promocji Mazowsza za nami

09/11/2013 03:52



Dziś w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbył się III Kongres Promocji Mazowsza. Wydarzenie to, jest okazją dla przedstawicieli mazowieckich samorządów do pogłębienia wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego i budowania marki, a także do wstępnego zapoznania się z możliwościami, jakich może dostarczyć unijna perspektywa finansowa 2014-2020. W tym roku partnerem merytorycznym spotkania była Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. W kongresie wzięli również udział marszałek Adam Struzik oraz członek zarządu województwa mazowieckiego Wiesław Raboszuk.


Podczas spotkania przedstawiciele Mazowieckiej Jednostki Wdrażani Programów Unijnych w Warszawie przedstawili m.in. wstępny zarys możliwych do zrealizowania przedsięwzięć w ramach RPO WM  w przyszłej perspektywie finansowej ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych działań promocyjnych. Samorządowcy z Legionowa, Strzegowa, Grodziska Mazowieckiego i Szydłowca zaprezentowali natomiast swoje projekty zrealizowane przy udziale funduszy europejskich. Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować oraz Aktywne Legionowo – jak zmienić sypialnię w miasto, które porusza to tylko niektóre z tematów przedstawionych na spotkaniu przez przedstawicieli mazowieckich miast i gmin.


W trakcie kongresu odbyły się również warsztaty dotyczące coraz bardziej popularnych form i sposobów prowadzenia działań promocyjnych, takich jak social media czy questing. Ich celem było wzbogacenie oraz uzupełnienie wiedzy samorządowców na temat przygotowywania i prowadzenia projektów promocyjnych.


Kongres Promocji Mazowsza został zorganizowany już po raz trzeci. Pierwsze spotkanie odbyło się w Rumunkach koło Płocka, drugie – w Warszawie. Tegoroczna edycja to kontynuacja spotkań z lat ubiegłych oraz dalsze doskonalenie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego w tematyce marketingu terytorialnego.



Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do