Reklama

IKEA spełnia dziecięce marzenia

24/11/2015 03:38


 


Na zgłoszenia do konkursu „Mazania się spełniają” czekamy do 6. grudnia!


Trwa konkurs „Mazania się spełniają” – na dziecięce prace czekamy do 6. grudnia. Dzięki tej wyjątkowej inicjatywie każde dziecko ma szansę zostać artystą i jednocześnie pomóc swoim rówieśnikom z odległych części świata. IKEA po raz kolejny realizuje marzenia dzieci – „ożywia” ich rysunki i zmienia je w pluszowe zabawki. Konkurs jest częścią akcji „Pluszaki dla Edukacji”, kampanii wspierającej edukację dzieci w najbiedniejszych regionach świata.


„Mazania się spełniają” to niecodzienna inicjatywa, dzięki której dzieci mogą narysować pluszaki swoich marzeń. Każdy zgłoszony rysunek ma szansę stać się zabawką i trafić do sklepów IKEA na całym świecie. Zadaniem konkursowym jest narysowanie wymarzonego pluszaka i przesłanie pracy, korzystając z formularza na stronie www.spelnijmazania.pl. Konkurs jest dedykowany wszystkim małym artystom do 12 roku życia. Zgłoszenia są przyjmowane od 8 listopada do 6 grudnia. Projekty 20 polskich finalistów trafią pod obrady jury i staną w szranki z pracami dzieci całego świata.


Spośród wszystkich nadesłanych projektów wyróżnionych zostanie 10 najciekawszych, na podstawie których powstanie limitowana edycja zabawek. Zwycięskie pluszaki z poprzedniej edycji są już dostępne w sklepach IKEA i rozpoczęły swoją najważniejszą misję - pomocy dzieciom na całym świecie. W trakcie trwania kampanii „Pluszaki dla Edukacji”, IKEA Foundation przekazuje 1 euro ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, na rzecz programów edukacyjnych realizowanych przez UNICEF i Save The Children w najbiedniejszych regionach świata.


Międzynarodowa akcja ma również swój lokalny wymiar. IKEA w Polsce po raz kolejny, niezależnie od wyników konkursu światowego, uszyje pluszaki dla 20 polskich laureatów. Narysowane przez dzieci zabawki „ożywi” Maja Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec.




Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do