
Coraz częściej do emisji treści w przestrzeni miejskiej wykorzystywane są nowoczesne systemy cyfrowe. Na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań zdecydowała się Warszawska Kolej Dojazdowa. Realizatorem projektu digitalizacji w WKD była firma SOLIX, która zainstalowała nowoczesne monitory. Ich celem jest usprawnienie komunikacji w transporcie.
Korzystając z usług Warszawskiej Kolei Dojazdowej pasażerowie mogą liczyć na nowe udogodnienia w postaci monitorów LED, za pośrednictwem których w pociągach będą przekazywane treści informacyjne oraz reklamowe. Wykonawcą projektu digitalizacji została firma SOLIX, specjalizująca się w kompleksowym dostarczaniu rozwiązań Digital Signage i A/V. Firma zajmuje się także tworzeniem i zarządzaniem treściami, które są wyświetlane na ekranach.
Specjaliści SOLIX wybrali do projektu dla WKD najbardziej optymalne monitory, których parametry techniczne najlepiej sprawdzą się w warunkach podróży pociągiem. Są nimi ekrany o wysokiej jasności, z czujnikiem otoczenia. Ekrany LED przystosowane są do pracy w każdych warunkach. Prezentowane za pośrednictwem nowych monitorów treści stały się dla pasażerów atrakcyjniejsze wizualnie.
„Dzięki profesjonalnym monitorom o optymalnym rozmiarze 24 cale, znacznie usprawnił się przekaz informacji w naszej kolei. Jest on nowoczesny i bardziej czytelny dla naszych pasażerów, a dla nas wygodniejszy w obsłudze, dzięki zdalnemu zarządzaniu ekranami. Zwłaszcza w czasach Covid-19 jest to dla nas ogromnie ważne.” - zaznacza Tomasz Tretter, Członek Zarządu, Dyrektor d/s Handlowych WKD.
Zintegrowany system do zarządzania contentem pozwala w wygodny sposób dokonywać zmian w prezentowanym w transporcie publicznym przekazie. „System Central Stacks, pozwala na zarządzanie treścią z dowolnego urządzenia i miejsca. A to wszystko za pomocą serwera w Chmurze” – podkreśla Mateusz Sepioło, Wiceprezes SOLIX.
Więcej informacji: www.solix.pl
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie