Reklama

Pruszków triumfuje nad Wołominem w symbolicznym wyścigu kajakowymZaskakujące wyniki frekwencji wyborczej 82,10% vs. 78,39%Co więcej, burmistrzowie rozważają dalszą współpracę między miastami

 

 

 

Zobacz galerię

Pruszków wygrał frekwencyjne starcie z Wołominem podczas wyborów prezydenckich!
Nasze miasto osiągnęło imponującą frekwencję 82,10%, podczas gdy Wołomin zanotował bardzo dobry wynik 78,39%. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami – przegrani podejmują wyzwanie zwycięzców.

Dziś w Parku Potulickich w Pruszkowie odbył się kajakowy challenge, który był jednocześnie symbolicznym zakończeniem sezonu kajakowego.

Wołomin reprezentowali:

Łukasz Marek, Wiceburmistrz Wołomina

Dariusz Szymanowski, Wiceburmistrz Wołomina

Pruszków reprezentowali:

Piotr Bąk Prezydent Miasta Pruszkowa

Dorota Kossakowska, Zastępca Prezydenta Miasta Pruszkowa

Goście z Wołomina mieli okazję rekreacyjnie popływać po stawie w Parku Potulickich, ale także wzięli udział w krótkim wyścigu kajakowym. Pokonanie stawu w poprzek zajęło 2 minuty i 8 sekund, a zwycięzcami okazali się przedstawiciele Wołomina. Gratulujemy!

Spotkanie było nie tylko okazją do sportowej rywalizacji, ale także rozmów o dalszej współpracy. Burmistrzowie Wołomina zaproponowali, by w przyszłym roku kontynuować sportową rywalizację – m.in. w formie międzyszkolnych rozgrywek, a być może także podczas świąt miejskich.

Rok 2026 będzie wyjątkowy – Pruszków obchodzić będzie 110-lecie nadania praw miejskich, a Wołomin – zaledwie o trzy lata młodszy – również przygotowuje się do swoich jubileuszowych wydarzeń.

Piotr Bąk, Prezydent Pruszkowa:

„Rywalizacja rywalizacją, ale najważniejsze jest to, że wspólnie – jako sąsiedzi – potrafimy tworzyć okazje do integracji i dobrej zabawy. Z radością zapraszamy Wołomin do kolejnych wyzwań – być może podczas biegów, zawodów rowerowych czy wspólnych rozgrywek sportowych.”

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do