Reklama

Książka kucharska, która powstała by wspierać chore dzieci

06/12/2014 03:35


 

Fundacja Między Niebem a Ziemią otacza swoją opieką nieuleczalnie chore dzieci i ich bliskich. Najnowszy projekt fundacji to kulinarna książka autorstwa m.in. Kurta Schellera i Andrzeja Polana – „Smaki Nieba i Ziemi – Wielka Księga Serdecznych Przepisów”. To w pełni charytatywny projekt, w który zaangażowały się różne środowiska.


„Smaki Nieba i Ziemi” to najnowszy projekt Fundacji, który ma na celu zebranie środków na pomoc podopiecznym oraz dalszą integrację środowisk prawniczych i biznesowych wokół idei pomagania. Fundację wspierają m.in. mec. Piotr Schramm czy prof. Zbigniew Ćwiąkalski. W tym roku efektem działań jest powstanie wyjątkowej książki „Smaki Nieba i Ziemi – Wielka Księga Serdecznych Przepisów”. W projekcie wzięli udział znani i lubiani kucharze, m.in. Kurt Scheller, Agnieszka i Marcin Kręgliccy, Andrzej Polan, Adam Chrząstowski czy Robert Sowa, którzy przygotowali specjalne przepisy kulinarne. Zaangażowali się oni w projekt pro publico bono.


Dochód ze sprzedaży książki „Smaki Nieba i Ziemi – Wielka Księga Serdecznych Przepisów” w całości przeznaczony jest na pomoc podopiecznym Fundacji. Pięknie, eleganckie wydawnictwo to wyjątkowa propozycja prezentu gwiazdkowego, który przyniesie uśmiech na twarzy obdarowanej osoby i radość tym, którym „Smaki Nieba i Ziemi” niosą realną pomoc.


Fundacja działa od czterech lat. Obecnie opiekuje się ponad 40. chorych dzieci i ich rodzin. W jaki sposób pomaga? M.in. finansując operacje, zabiegi i rehabilitację, kupując potrzebny sprzęt, leki. Każdego dnia wspiera swoich podopiecznych, kupując jedzenie czy opał. Między Niebem a Ziemią działa prężnie na terenie całego kraju. Prezes Fundacji – mec. Sylwia Zarzycka, skupiła wokół siebie osoby z różnych branż i kręgów, które łączy jedno – wielkie serce i chęć niesienia wsparcia bezbronnym i potrzebującym.


Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do