Reklama

Nasze starostwo usprawnia obsługę klientów

13/01/2016 03:24


 

Poniedziałek 11. stycznia był wielkim dniem dla pracowników naszego starostwa powiatowego oraz przede wszystkim wszelkich interesantów.


Tego dnia uroczyście uruchomiono system obsługi nieco zbliżony do tego, jaki znamy od lat z poczty czy niektórych banków, a nawet aptek. Interesant podchodzi do rozbudowanej informacji, składa życzenie i zostaje kierowany do odpowiedniego działu – wszystko na tym samym poziomie. Tu zostaje przyjęta jego sprawa i w zależności od jej wagi załatwiana od ręki, w ciągu kilku dni lub nawet do miesiąca. Ważne, iż zostaje poinformowany od razu, kiedy jego sprawa zostanie załatwiona. Petent nie krąży po pokojach i po piętrach urzędu – wszystko to ma na parterze. Oczywiście, by system działał potrzeba nieco miejsca – przestrzeni, nowoczesny budynek starostwa to zapewniał. System za ok. 1 mln złotych instalowano przez jesień ub. roku i praktycznie działał już od połowy grudnia. „Miałem obawy o finansowanie i decyzje Zarządu Powiatu – stwierdził w czasie uroczystego otwarcie Zdzisław Sipiera, były starosta pruszkowski, aktualnie wojewoda, – ale radni zadawali tylko wiele pytań i nie kwestionowali zasadności nowej inicjatywy”. I dodał, iż jego marzeniem jest zbudowanie podobnego tam, gdzie pracuje, to jest w urzędzie na Pl. Bankowym. Znacznie sytemu dla obsługi ludności podkreślił obecny na otwarciu minister spraw wewnętrznych i administracji publicznej Mariusz Błaszczak (46 lat – historyk i samorządowiec z wykształcenia), dodając, iż pruszkowskie starostwo jest w absolutnej czołówce krajowej, jeśli chodzi o „taki system dla ludzi”.


Tekst i foto: Adam St. Trąbiński  



 

 

 

 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do