Reklama

Nowe logo Pruszkowa

02/03/2014 21:04


Znane Państwu i funkcjonujące w latach 1999 – 2006 logo i hasło miasta Pruszków... zagraj z nami! i kolejne opracowanie (2007 – 2013 Kolej na Pruszków!) przechodzą do historii. Dobrze przysłużyły się miastu chociażby dlatego, że z Pruszkowem zagrało wielu nowych inwestorów i nowych mieszkańców, a wskaźniki rozwoju gospodarczego i zamożności Pruszkowian lokują miasto w krajowej czołówce. Jesteśmy oczekiwanym partnerem dla wielu obecnych i przyszłych mieszkańców planujących start do samodzielnego życia oraz dla firm już działających i tych poszukujących najkorzystniejszych lokalizacji.


Definicja: logo - graficzna forma prezentacji jakiejś marki (zwykle składa się z logotypu - tekstowej prezentacji nazwy marki i sygnetu - symbolu graficznego, czasem rozbudowane jest o hasło).


Wynikiem zmieniających się potrzeb i opracowania w 2013 roku Strategii Promocji Miasta Pruszkowa jest nowe logo, logotyp i sygnet miasta (logotyp jest już uwidoczniony w winiecie nowej wersji Informatora Urzędu Miejskiego, którego pierwsze wydanie w tym roku otrzymywać będziecie  Państwo od 3 marca).


Autorem nowego logo i szaty graficznej Informatora jest firma Bakalie Studio Brandingowe z Warszawy. Opracowanie powstało przy współpracy z Biurem Promocji i Kultury Miasta Pruszkowa. Wykonawcy znaku objaśniają: Mamy przyjemność przedstawić propozycje kreatywne logotypu dla Pruszkowa. Szukaliśmy formy jak najbardziej nowoczesnej i żywej, czytelnej dla dynamicznie żyjących, korzystających ze zdobyczy nowoczesności potencjalnych odbiorców. Dzięki swojej prostocie bardzo nowoczesne i syntetyczne, lapidarne a zarazem pełne optymizmu logo. Nazwa miasta nabrała nowego znaczenia dzięki prostemu, zakorzenionemu w języku współczesnej ikonografii zabiegowi – litera „ó” jest zarazem symbolem „włącz” mówiącym o dobrym początku, starcie pewnej pozytywnej historii, innym dla każdego. Tym symbolem posługujemy się nieświadomie codziennie, w telefonach, komputerach, elektronicznych sprzętach. To logo dla nowoczesnego, dynamicznego, pełnego działań, nieznoszącego zastoju tak mieszkańca, jak i miasta. Zachęca do aktywności, włączenia się w życie miasta, bo tak naprawdę to ludzie, ich potencjał i wspólna energia mają olbrzymi wpływ na pozytywny obraz i odbiór rzeczywistości wokół.


Ten sam zespół opracował nowe wzory plakatów miejskich – poznacie je Państwo dwa tygodnie przed tradycyjnymi pruszkowskimi wydarzeniami. Dni Pruszkowa odbędą się 31 maja i 1 czerwca w Parku Kościuszki, Pruszkowskie Wianki 22 czerwca w Parku Potulickich, a lato pożegnamy 7 września w Parku Mazowsze. Biuro Promocji i Kultury Miasta przygotowuje także letnie Koncerty do Północy w Parku Kościuszki i Pruszkowskie Kino Letnie (10 seansów – pierwszy 29. czerwca na Placu Jana Pawła II).


W najbliższych dniach planowane jest też podpisanie umowy na budowę nowego serwisu internetowego miasta - o szczegółach poinformowani będą Państwo w oddzielnym newsie.


W planach Biura Promocji i Kultury Miasta jest również produkcja nowego miejskiego spotu dźwiękowego.


 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do