Reklama

Placówki Poczty Polskiej ponownie pracują w pełnym wymiarze

Zdecydowana większość placówek pocztowych obsługuje już klientów w godzinach, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii. Oprócz tego, w całym kraju ponownie 14 placówek otwartych jest całą dobę. W ubiegłym tygodniu uruchomiono pocztowe punkty w galeriach handlowych.

Klienci będą mogli skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych w zwyczajowych godzinach już w blisko 90% urzędów i filii pocztowych. Zwiększy się także liczba klientów, którzy mogą przebywać w placówce do dwóch osób na każde czynne okienko.

 - Dla wygody naszych klientów zdecydowaliśmy o stopniowym przywracaniu pracy placówek w pełnym wymiarze godzin. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z obostrzeń związanych ze stanem epidemii, bezpieczeństwo nadal jest najważniejsze. Serdecznie zapraszamy klientów do korzystania z usług oferowanych przez Pocztę Polską o dogodnej dla nich porze – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Spośród 17 placówek czynnych całą dobę, jedynie w trzech przypadkach nadal obowiązują skrócone godziny; dotyczy to UP Gdańsk 50, UP Szczecin 2 i UP Poznań 2. W miarę możliwości wszystkie placówki będą sukcesywnie wracać do pełnych godzin pracy w najbliższym czasie. W pozostałych miastach wojewódzkich ponownie klienci mają możliwość skorzystania z usług pocztowych przez całą dobę, w Warszawie czynne są dwie takie placówki. Godziny pracy placówek można sprawdzić tutaj.

Poczta powróciła już do galerii handlowych, jednak nadal nieczynne pozostają placówki, które zlokalizowane są m.in. w biurowcach, urzędach miejskich, muzeach, czy lotniskach. W całym kraju jest ich ok. 40, Poczta uruchomi je niezwłocznie po otwarciu obiektów, w których się znajdują.

Poczta Polska zdecydowała, że maksymalnie dwóch klientów może przebywać przy jednym czynnym okienku. W placówkach obowiązują strefy bezpieczeństwa, wyznaczające w jakiej odległości należy ustawić się przed okienkiem. Zmniejszenie dystansu możliwe jest wyłącznie na prośbę pracownika obsługi.

W ostatnim czasie w placówkach zostało zainstalowanych blisko 4,6 tys. przesłon szklanych lub z pleksi, które są dodatkowym zabezpieczeniem. Pracownicy placówek wyposażeni są w maseczki lub przyłbice oraz żele do dezynfekcji rąk, sukcesywnie Poczta kupuje także rękawiczki jednorazowe.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do