Reklama

Przebudowa dróg nr 3111W i nr 3112W w rejonie Moszny, Domaniewa i Koszajca

27/06/2015 03:54


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Wydział Finansów, Certyfikacji i Rozwoju Regionalnego
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

Dotyczy projektu: Przebudowa dróg nr 3111W i nr 3112W w rejonie Moszny, Domaniewa i Koszajca – etap I

W związku z zatwierdzeniem harmonogramu rzeczowo-finansowego przesyłam program inwestycji:

 

Dane o planowanym zakresie rzeczowym inwestycji:

CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI – STAN ISTNIEJĄCY

Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi powiatowej nr 3111W oraz 3112W w rejonie wsi Moszna, Domaniew oraz Koszajec. Stan techniczny nawierzchni ww. dróg jest zły. Na drogach widoczne są liczne spękania i koleiny powstałe w wyniku ciężkiego ruchu samochodowego oraz ciężkiego sprzętu rolniczego.

Droga powiatowa nr 3111W posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,0 – 7,0 m. Z uwagi na znaczne obciążenie ruchem ciężkim odbywającym się w stroną zjazdu na autostradę A2, poprzez drogę wojewódzka nr 701 oraz budowę zlokalizowanego w pobliżu odcinaka Autostrady A2 nawierzchnia uległa znacznej destrukcji. W wielu miejscach występują skoleinowania, spękania oraz ubytki. Droga nie posiada uregulowanych poboczy, ciagów pieszych i rowerowych. Odwodnienie drogi stanowią zlokalizowane po obu stronach rowy przydrożne, wymagające renowacji. Teren sąsiadujący z projektowaną inwestycją stanowią grunty rolne, łąki, pastwiska, teren mieszkaniowy we wsi Moszna oraz duże centrum logistyczne Logistic Millenium Park.

Droga powiatowa nr 3112W posiada jezdnię szerokości 6 m, nawierzchni bitumicznej, na której również występują skoleinowania, spękania oraz ubytki. Jest wyposażona w jednostronny chodnik na odcinku 500 m o znacznym stopniu zużycia.

Obie drogi zostały zniszczone przez ciężki sprzęt firm Strabag oraz Budimex obsługujący budowę autostrady A2.

 

 

STAN PROJEKTOWANY

Przebudowa drogi powiatowej nr 3111W

Planowane zadanie obejmuje:

przebudowę drogi powiatowej nr 3111W na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 701 o długości 1412,52 mb i o szer.6,0 m – 7,0 m;
budowę chodnika o szerokości 2,0 m i długości 97,00 m;
budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,00 m i długości 78,50 m;
budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,60 m i długości 1 292,31 m;
oczyszczenie istniejących rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp;
przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych – szt. 17;
regulację wysokości elementów infrastruktury technicznej (studzienki, zawory, zasuwy) do rzędnych zaprojektowanych nawierzchni.

 

Projektowany zakres przebudowy drogi powiatowej nr 3111W został podzielony na odcinki:

- odcinek I – od km 0+082,82 do km 0+794,45

- odcinek II – od km 0+809,31 do km 1+630

 

Odcinek od km 1+201,79 do km 1+ 321,59, w miejscu lokalizacji ronda realizowanego wg odrębnego opracowania nie jest przedmiotem wniosku o dofinansowanie.

 

Lokalizacja ciągów pieszo-rowerowych:

- od km 0+082,82 do km 0+126,20 – strona lewa, szerokość 2,60 m

- od km 0+119,70 do km 0+794,45 – strona prawa, szerokość 2,60 m

- od km 0+809,31 do km 0+993,50 – strona prawa, szerokość 2,60 m

- od km 1+083,10 do km 1+201,79 – strona prawa, szerokość 2,60 m

- od km 1+321,59 do km 1+630,00 – strona prawa, szerokość 2,60 m

 

Lokalizacja ścieżki rowerowej

- od km 1+002,00 do km 1+077,40 – strona prawa, przy krawędzi jezdni, szerokość 2,00 m

 

Lokalizacja chodnika:

- od km 1+489,10 do km 1+511,50 – strona prawa, szerokość 2,00 m

- Na przedmiotowym odcinku drogi nr 3111W występują następujące obiekty inżynierskie, które nie wchodzą w zakres wniosku o dofinansowanie:

- most na rzece Utrata;

- przepusty na rowach melioracyjnych.

 

Parametry techniczne

Przyjęto następujące parametry techniczne:

klasa drogi Z,
kategoria ruchu – KR4,
prędkość projektowana – 40 km/h
szerokość jezdni – 6,0-7,0 m,
jednostronny ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,6 m usytuowany wzdłuż jezdni.

 

Zestawienie Powierzchni

Zestawienie powierzchni projektowanych elementów inwestycji – przebudowa drogi 3111W



Lp.
Część zagospodarowania terenu
Powierzchnia


1
Jezdnia bitumiczna –1412,52 mb
9 562,0 m2


2
Zjazdy o nawierzchni bitumicznej– 17 szt.
885,0 m2


3
Chodniki z kostki betonowej – 97,00 mb
194,0 m2


4
Ścieżka rowerowa – 78,50 mb
157,00 m2


5
Ciąg pieszo-rowerowy – 1292,31 mb
3 360,00 m2



 

 

Zakres wykonywanych robót:

Roboty przygotowawcze w tym: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe,
Roboty ziemne.
Podbudowa w tym: - pomocnicza z kruszywa łamanego, - zasadnicza z BA.
Nawierzchnie: - warstwa wiążąca BA, - warstwa ścieralna SMA,

- chodniki, - ścieżka rowerowa,

- ciągi pieszo-rowerowe - zjazdy.

Elementy ulic.
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
Roboty wykończeniowe.
Inne roboty

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 3112W

 

Planowane zadanie obejmuje:

frezowanie istniejącej jezdni wraz z rozbiórką podbudowy, rozbiórkę chodników i krawężników;
przebudowę istniejącej jezdni wraz z podbudową o długości 798,50 mb i o szer. Od 5,44 m do 6,0 m od skrzyżowania z drogą powiatową 3111W do granicy gminy Brwinów, wraz z wykonaniem podbudowy;
budowę chodnika na terenie zabudowanym o szerokości 1,50 m bliżej ogrodzeń po północnej stronie drogi 3112W od skrzyżowania z drogą powiatową 3111W do projektowanego ronda (odrębne opracowanie). Chodnik oddzielony od jezdni pasem zieleni;
budowę chodnika na terenie zabudowanym po południowej stronie drogi 3112W od skrzyżowania z drogą powiatową 3111W do projektowanego ronda (odrębne opracowanie) o szerokości zmiennej przy ogrodzeniach od 2,0 do 2,50 m (z lokalnymi przewężeniem do 1,50 m );
budowę poboczy utwardzonych kruszywem łamanym (odcinek bez zabudowy) o szerokości 1,0 m;
renowację istniejących rowów przydrożnych, oczyszczenie z namułu, usunięcie chwastów;
budowę przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania z drogą 3111W. Krawężniki z fakturą rozpoznawalną przez osoby niewidome i słabowidzące obniżone do poziomu jezdni z płytami betonowymi, które ułatwią poruszanie się osobom niepełnosprawnym;
przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych;
budowę kanalizacji deszczowej (budowa ścieków przykrawężnikowych, wpustów ulicznych żeliwnych i przykanalików);
regulację wysokości elementów infrastruktury technicznej (studzienki, zawory, zasuwy) do rzędnych zaprojektowanych nawierzchni;
odtworzenie terenów zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą;
wprowadzenie projektowanej stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe).

 

Parametry techniczne

Przyjęto następujące parametry techniczne:

klasa drogi Z,
kategoria ruchu – KR4,
prędkość projektowana – 40 km/h,
szerokość pasa ruchu - 3,0 m.

 

 

Zestawienie Powierzchni

Zestawienie powierzchni projektowanych elementów inwestycji – przebudowa drogi 3112W



Lp.
Część zagospodarowania terenu
Powierzchnia


1
Jezdnia z betonu asfaltowego –798,50 mb.
4562 m2


2
Zjazdy z kostki betonowej –61 szt.
880 m2


3
Chodniki z kostki betonowej – 662 mb.
1360 m2



 

Zakres wykonywanych robót:

Roboty przygotowawcze w tym: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe.
Roboty ziemne.
Odwodnienie.
Podbudowa w tym: - pomocnicza z kruszywa łamanego, - zasadnicza z BA.
Nawierzchnie w tym: - warstwa wiążąca BA, - warstwa ścieralna SMA,

- chodniki, - zjazdy.

Krawężniki i obrzeża.
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
Roboty porządkowe, zieleń.
Inne roboty

 

Dane o planowanym okresie realizacji inwestycji:

 

Zadanie zostanie zrealizowane w okresie od maja do października 2015 r.

 

Ocena efektywności inwestycji, w tym ekonomicznej efektywności

 

Przebudowa dróg usprawni dojazd do węzła wjazdowego na Autostradę A2 zarówno tutejszym mieszkańcom jak i obecnym i przyszłym inwestorom. Warto zaznaczyć, że Park Logistyczny MLP Pruszków II Sp. z o.o., codziennie obsługuje duże ilości samochodów ciężarowych korzystających przede wszystkim z drogi powiatowej nr 3111W, kierując się na autostradę A2.

 

Przebudowa tych dróg niewątpliwie stworzy szereg nowych możliwości dla inwestorów na terenach Parzniewa północnego, które to zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego mogą być wykorzystane pod zabudowę przemysłową, usługową i magazynową.

 

Przykładowy wykaz podmiotów gospodarczych zlokalizowanych wzdłuż drogi nr 3111W oraz 3112W w rejonie Moszny, Domaniewa i Koszajca (łącznie 53 podmioty gospodarcze):

- Andrzej Łempicki P.P.U. ANTER,

- Maciej Purzycki PMP GROUP,

- TAMARA Firma Usługowa,

- Usługi Budowlano-Hudrauliczne Jarosław Pawlak,

- POLILINIA Agnieszka Zdziarska,

- POM PBET – BIS Michał Strębski

- SM AKART Mariola Jamrozińska

- AMS TECHNIC Sławomir Grabowski

- BUD-MAT Usługi Ogólnobudowlane

- PRO INSTAL C.O. Jacek Prochacki

- Centrum Logistyczne MLP Pruszków II Sp. z o.o.

 

Wykaz podmiotów gospodarczych zlokalizowanych w Parzniewie

- Cyrk Zalewski,

- PPHU OLMAJ Sławomir Majewski – Produkcja olejów roślinnych

- Lech Sznajder FUCH SZEL – sprzedaż hurtowa części i akcesoriów samochodowych,

- Krzysztof Zatyka – usługi motoryzacyjne i ślusarskie „Garaż 43”

- ok. 136 podmiotów gospodarczych prowadzących drobną działalność usługową, handlową i produkcyjną

 

 

Wśród celów bezpośrednich zadania należy wymienić:

- poprawę dostępności komunikacyjnej obszaru, a co za tym idzie stworzenie nowych miejsc pracy,

- zwiększenie atrakcyjności terenów bezpośrednio sąsiadujących z ulicą,

- zwiększenie dostępu do obszarów zabudowy mieszkaniowej,

- poprawę bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych,

- podwyższenie parametrów technicznych i eksploatacyjnych istniejącej drogi,

- poprawę walorów estetycznych,

- poprawę standardu życia mieszkańców ul. Przyszłości oraz przyległych ulic.

 

 

Dane o planowanych efektach rzeczowych inwestycji

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 3111W oraz 3112W w rejonie Moszny, Domaniewa i Koszajca wpłynie na poprawę bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi poprzez:

 

Separowanie ruchu pieszego i rowerowego od ruchu pojazdów mechanicznych:

- wykonanie ciągu pieszo-rowerowego,

- wykonanie chodnika,

- wykonanie ścieżki rowerowej.

 

Poprawę oznakowania drogi:

- ustawienie znaków drogowych,

- malowanie oznakowania poziomego,

- zamontowanie znaków aktywnie podświetlanych, zasilanych solarnie i wiatrowo.

 

Poprawa bezpieczeństwa dla osób niepełnosprawnych:

- budowa przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania z drogą 3111W. Krawężniki obniżone do poziomu jezdni z płytami betonowymi z fakturą rozpoznawalną przez osoby niewidome i słabowidzące, które umożliwią również poruszanie się osobom niepełnosprawnym;

 

Pozostałe rozwiązania techniczne zwiększające bezpieczeństwo ruchu drogowego:

- budowa jezdni,

- budowa zjazdów publicznych oraz indywidualnych,

- przy drodze nr 3111W zlokalizowany jest punkt kontroli pojazdów ciężarowych służący sprawdzaniu dopuszczalnego nacisku na każdą oś pojazdu. Po przebudowie drogi, częste kontrole pojazdów ciężarowych będą służy jej ochronie przed nienormatywnym przeciążaniem, a co za tym idzie niszczeniem drogi.

 

Budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika wpłynie na poprawę bezpieczeństwa pieszych oraz rowerzystów. Warto zaznaczyć, że część ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego będzie oddzielona od drogi pasem zieleni.

Trwałe oznakowanie grubowarstwowe poziome i pionowe podniesie standard widoczności i czytelności zasad ruchu drogowego (zasada drogi samotłumaczącej).

Według danych ze statystyk Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie, w okresie od 1.01.2013 r. do 31.07.2014 r. na drodze powiatowej nr 3111W w rejonie Moszny Domaniewa i Koszajca w Brwinowie doszło do 7 kolizji drogowych, w tym jednej z udziałem pieszego.

 

Rezultatem przebudowy drogi nr 3111W oraz 3112W będzie również:

- poprawa warunków ruchu samochodowego, pieszego oraz rowerowego na omawianych ulicach,

- usprawnienie połączeń komunikacyjnych z najważniejszymi instytucjami w Brwinowie i Pruszkowie (ośrodki zdrowia, szkoły, przedszkola, biblioteki, poczty, ośrodki pomocy społecznej, urzędy oraz stacje PKP a także do miejsc handlowych),

- poprawa bezpieczeństwa, zdrowia i życia mieszkańców Moszny, Domaniewa, Koszajca i okolic,

- zmniejszenie kosztów eksploatacji pojazdów poprzez poprawę parametrów technicznych drogi,

- zmniejszenie kosztów emisji spalin.

 

Beneficjenci projektu:

- mieszkańcy Moszny, Domaniewa, Koszajca i okolicznych miejscowości,

- mieszkańcy Powiatu Pruszkowskiego,

- osoby dojeżdżające do podmiotów gospodarczych oraz instytucji zlokalizowanych w pobliżu przedmiotowej drogi, w tym do centrum logistycznego MLP Pruszków II Sp. z o.o.

 

 

Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji

 



Roboty oraz usługi realizowane w ramach zadania


Lp.
Wykaz robót oraz usług


Termin

zakończenia


Koszt realizacji

( w zł )


Mierzalny efekt rzeczowy/

wskaźnik produktu


I. Koszty kwalifikowane:




Przedmiotem dofinansowania wyżej wymienionego zadania będzie realizacja m.in. :

- przebudowy drogi na odcinku o łącznej długości 2 211,02 mb;

- budowy chodnika o długości 759,00 mb;

- budowy ścieżki rowerowej na odcinku o długości 78,50 mb;

- budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku o długości 1 292,31 mb;

- budowy 78 zjazdów, w tym 76 indywidualnych oraz 2 publiczne;

- przebudowy 1 skrzyżowania drogi powiatowej nr 3111W z drogą powiatową nr 3112W oraz drogą gminną.


I. 1 Przebudowa drogi nr 3111W na odcinku od km 0+082,82 do km 1+630,00 o długości 1 412,52 m z wyłączeniem od km 0+794,45 do km 0+809,31 (most nad rzeką Utrata) oraz od km 1+201,79 do km 1+321,59 (rondo)


1.


Roboty przygotowawcze, w tym:

- roboty pomiarowe;

- ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i krzaków;

- zdjęcie warstwy humusu;

- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;

- roboty rozbiórkowe w zakresie podbudowy, nawierzchni i barier drogowych.


maj

2015
362 215,26


Wykonanie:

-  17 zjazdów o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni 885,00 m2, w tym:

§ 2 zjazdy publiczne;

§ 15 zjazdów indywidualnych;

 

-  nawierzchni bitumicznej jezdni o powierzchni 9 562,00 m2, na odcinku o długości 1 412,52 mb szerokości zmiennej od 6,00 m do 7,00 m wraz z 1 skrzyżowaniem;

 

-  nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni 194,00 m2, na odcinku o długości 97,00 mb i szerokości 2,00 m;

 

-  nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej o powierzchni 157,00 m2, na odcinku o długości 78,50 mb i szerokości 2,00 m;

 

-  nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej o powierzchni 3 360,00 m2, na odcinku o długości 1 292,31 mb i szerokości 2,60 m;

 

-  poboczy gruntowych jednostronnych oraz dwustronnych o łącznej powierzchni 1 600,00 m2, na odcinku o długości 1 379,00 mb i szerokości zmiennej od 1,00 m do 1,50 m;

-  montażu 60 tablic znaków drogowych;

-  przestawienia 9 znaków drogowych, w tym 15 tablic;

 

-  montażu 6 znaków aktywnych zasilanych solarnie;

 

-  oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 186,13 m², w tym 4 przejść dla pieszych.

 

-  montażu poręczy przy przejściach dla pieszych o długości 249,00 m;

 

-  ustawienia barier ochronnych o długości 255,00 m.


2.


Roboty ziemne, w tym:

- formowanie i zagęszczanie nasypów.


maj

2015
177 741,76


3.


Podbudowa, w tym:

- profilowanie i zagęszczanie podłoża;

- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;

- podbudowy z kruszywa łamanego;

- podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej.
czerwiec 2015
1 146 458,40


4.


Nawierzchnie asfaltowe, w tym:

- warstwa wyrównawcza;

- warstwa wiążąca i ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej.
październik 2015
976 572,64


5.


Elementy ulic, w tym:

- krawężniki i obrzeża;

- oporniki betonowe;

- chodniki, ścieżka rowerowa i ciągi pieszo-rowerowe z kostki betonowej.
październik 2015
380 124,12


6.


Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym:

- rozbiórka istniejącego oznakowania;

- pionowe znaki drogowe;

- oznakowanie poziome jezdni;

- bariery ochronne stalowe;

- poręcze ochronne.
październik 2015
256 607,71


7.


Roboty wykończeniowe, w tym:

- wzmocnienie skarp rowów płytami ażurowymi przy przepustach;

- oczyszczenie rowów;

- pobocza z kruszywa łamanego;

- plantowanie terenów zielonych z obsianiem trawą oraz humusowaniem.
październik 2015
138 235,47


8.


Inne roboty, w tym:

- zabezpieczenie osnowy geodezyjnej;

- sieć drenarska w obrębie pasa drogowego;

- wymiana przepustów;

- stabilizacja trwała granic pasa drogowego znakami granicznymi.
wrzesień 2015
180 637,80


Razem (I.1):
3 618 593,16



I. 2 Przebudowa drogi nr 3112W na odcinku od km 0+000,00 do km 0+915,50 o długości 798,50 m z wyłączeniem ronda w km 0+456,00 do km 0+573,00


1.


Roboty przygotowawcze, w tym:

- roboty pomiarowe;

- ścinanie drzew i karczowanie pni;

- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;

- roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie podbudowy betonowej, nawierzchni z brukowca, klinkieru, płyt drogowych oraz mieszanki mineralno-bitumicznej;

- rozebranie krawężników, ław i obrzeży betonowych.


maj

2015
 105 606,80


 

Wykonanie:

- 61 zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 880,00 m²;

 

- nawierzchni bitumicznej jezdni o powierzchni 4 562,00 m2, na odcinku o długości 798,50 mb i szerokości zmiennej od 5,44 m do 6,00 m;

 

- nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni 1 360,00 m2, na odcinku o długości 662,00 mb i szerokości zmiennej od 1,50 m do 2,50 m;

 

- nawierzchni z betonowych płyt z wypustkami przy 1 przejściu dla pieszych o powierzchni 6,40 m2.

 

- 9 studni rewizyjnych;

 

- 10 studzienek ściekowych ulicznych;

 

- 2 studzienek systemowych;

 

- montażu 10 tablic znaków drogowych;

 

- oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 163,54 m², w tym 1 przejście dla pieszych;

 

-  poboczy z kruszywa łamanego jednostronnych i dwustronnych o łącznej powierzchni 648,00 m2, na odcinku o długości 648,00 mb.


2.
Roboty ziemne


maj

2015
47 484,30


3.


Podbudowy, w tym:

- profilowanie i zagęszczanie podłoży;

- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem;

- zagęszczanie warstwy odcinającej i odsączającej;

- podbudowa z kruszywa łamanego;

- oczyszczanie nawierzchni jezdni;

- skroplenie nawierzchni emulsją asfaltową;

- podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej;

- warstwa wiążąca asfaltowa;

- warstwa geowłókniny.
sierpień 2015
774 688,56


4.


Nawierzchnie, w tym:

- warstwa ścieralna asfaltowa;

- zjazdy, chodniki i azyle z kostki brukowej betonowej;

- chodniki z płyt betonowych z wypustkami.
wrzesień 2015
292 680,96


5.


Krawężniki i obrzeża, w tym:

- krawężniki, ławy, oporniki i obrzeża betonowe;

- ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej.
sierpień 2015
161 686,82


6.


Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym:

- oznakowanie poziome na skrzyżowania i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową;

- pionowe znaki drogowe.
październik 2015
17 337,74


7.


Roboty porządkowe i zieleń, w tym:

- plantowanie;

- rozścielenie ziemi urodzajnej;

- trawniki wraz z ich pielęgnacją.
październik 2015
11 447,61


8.


Inne roboty, w tym:

- regulacja pionowa studzienek dla zaworów gazowych i wodociągowych oraz dla włazów kanałowych/studni telefonicznych;

- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych.
wrzesień 2015
15 190,50


9.


Odwodnienie, w tym:

- roboty ziemne;

- umocnienie ścian wykopów;

- igłofiltry;

- kanały z rur PVC i przykanaliki;

- studnie rewizyjne z kręgów betonowych;

- podłączenie projektowanej kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału;

- próba wodna szczelności;

- korytka odwodnienia;

- betonowe studzienki ściekowe;

- studzienki systemowe;

- demontaż rurociągów;

- przyłącza wodociągowe.
sierpień 2015
302 093,55


Razem (I.2):
1 728 216,84



Razem (I.1-I.2):
5 346 810,00



II. Koszty niekwalifikowane:


1.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru.


październik

2015
59 040,00
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania.


Razem (II):
59 040,00




Razem (I+II):
5 405 850,00












KLASYFIKACJA BUDŻETOWA


Dochody (dotacja z budżetu państwa):


Dział
Rozdział
Paragraf
Kwota


600
60014
6430
2 673 405,00


Łącznie:
2 673 405,00


Wydatki (łączna wartość kosztów kwalifikowanych):


Dział
Rozdział
Paragraf
Kwota


600
60014
6050
5 346 810,00


Łącznie:
5 346 810,00



 












w tym:

I. Koszty kwalifikowane:

1. dotacje celowa z budżetu państwa;

2. środki udostępnione przez Beneficjenta,

z tego:

-  środki własne;

-  środki z innych źródeł publicznych (partner: Gmina Brwinów);

-  środki prywatne.

II. Koszty niekwalifikowane:


 

5 346 810,00

2 673 405,00

2 673 405,00

 

1 893 405,00

780 000,00

 

0,00

59 040,00




 

 

Szacunkowy łączny koszt inwestycji oraz dane o planowanych z poszczególnych źródeł środkach na jej finansowanie w kolejnych latach realizacji



Całkowity koszt zadania – 5 346 810,00 zł

Środki własne wnioskodawcy – 1 893 405,00 zł

Środki partnera przeznaczone na zadanie – 780 000,00 zł

Umowa z dnia 25 września 2014 r. w sprawie udzielenia przez Gminę Brwinów Powiatowi Pruszkowskiemu dotacji w wysokości 780 000,00 zł na realizację zadania pn. „Przebudowa dróg Nr 3111W i nr 3112W w rejonie Moszny, Domaniewa i Koszajca”

Uchwała nr LVI.619.2014 z dnia 5.09.2014 r. Rady Miejskiej w Brwinowie w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Pruszkowskiemu polegającej na przebudowie ulicy Marszałka J. Piłsudskiego w Brwinowie oraz pomocy finansowej w formie dotacji na przebudowę dróg powiatowych nr 3111W Domaniew-Koszajec oraz 3112W Moszna Pruszków.

 

Dotacja celowa z budżetu państwa na dofinansowanie projektu: 2 673 405,00 zł

 

Dane o planowanym okresie zagospodarowania obiektów budowlanych i innych składników majątkowych

Nie dotyczy.

 

 

 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do