
Rozpoczął się ostatni etap budowy przejścia podziemnego pod torami kolejowymi na dworcu PKP w Pruszkowie.
Już wkrótce mieszkańcy dzielnic położonych po północnej stronie miasta będą mogli cieszyć się nowoczesnym tunelem, który oprócz wygodnej przeprawy z dworca PKP w stronę ulicy Waryńskiego zapewni komfort bezpiecznego i krótszego przejścia na północną stronę miasta. Tunel ma długość 50 m, szerokość 4 m, wysokość 2,5 m, a jego podłoga wykończona będzie żywicą.
Przejście wyposażone jest w trzy windy i pochylnie. Inwestycja prowadzona jest z zachowaniem zabytkowego odcinka tunelu, który powstał w latach 30. w związku z uruchomieniem elektrycznego połączenia kolejowego Pruszkowa z Warszawą i Otwockiem i budową tzw. linii średnicowej. Nowy fragment tunelu jest przedłużeniem przedwojennego. Jego północne wyjście usytuowane jest w pobliżu wieży ciśnień.
W miesiącach letnich niewygodna i wysłużona kładka nad torami zniknie z krajobrazu Pruszkowa – po ponad 30 latach.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie