Reklama

Rodzaje kodów bonusowych do zakładów sportowych oferowane przez bukmacherów w Polsce

Któż nie lubi promocji? Ciekawe akcje reklamowo-marketingowe przyciągają nowych klientów i stanowią fundament, na którym opiera się sprzedaż online i w realu. Rynkową niszą, która regularnie korzysta z tych narzędzi, jest branża zakładów sportowych online.

 

Do zakładów, jak do wszystkiego, można mieć różny stosunek – jedni z nich korzystają, dla innych jest to strata czasu. Nie da się jednak zaprzeczyć, że w kwestii mechanizmów promocyjnych bukmacherzy nieustannie prześcigają się w kreatywności.

 

Najczęściej spotykanymi promocjami w domach bukmacherskich online są bonusy. Bonus otrzymujemy po spełnieniu określonych warunków. Może się zdarzyć, że do otrzymania freebetu albo innej nagrody będziemy musieli użyć specjalnego kodu bonusowego.

 

Kod rejestracyjny, kod bonusowy, promo code, bonus kod – wszystkie te pojęcia dotyczą tego samego. Jak widać, wokół samych kodów narosło sporo nieporozumień, zatem w niniejszym artykule postaramy się przybliżyć wam ten temat. Za chwile opowiemy, czym są kody bonusowe, jakie promocje wymagają podania kodu oraz jak taki kod uzyskać. Mamy nadzieję, że zdobyta za chwilę wiedza przyda wam się w trakcie wybierania odpowiedniej promocji bukmacherskiej dla siebie.

 

Co to są kody bonusowe u bukmachera?

Co łączy bukmacherów STS, Betcris, Fortuna i Superbet? Każdy z nich w 2024 roku oferuje freebety, doładowania do depozytu i inne nagrody po podaniu kodu bonusowego przy wpłacie. Czym jest zatem kod bonusowy?

 

Pod tym pojęciem kryje się ciąg alfanumeryczny, który wpisujemy w specjalnym polu w kasie. Kody bonusowe jako takie liczą sobie tyle lat, ile handel w internecie. Ich protoplastami są kupony promocyjne w sklepach stacjonarnych. To dzięki nim po wizycie w jakimś sklepie lub u usługodawcy można uzyskać korzystny rabat, darmową próbkę towaru albo inną korzyść. Wszystko zależy od specyfiki danego miejsca. Bywa, że operator zamiast kodu bonusowego udostępnia specjalny link przypisany do danego użytkownika. Wówczas po kliknięciu zostajemy przeniesieni na odpowiednią stronę, która rejestruje fakt dokonania przez nas wpłaty na promocyjnych warunkach.

 

W przypadku internetowych bukmacherów kod bonusowy upoważnia do odebrania specjalnej premii. Usługi w rodzaju zakładów sportowych mają charakter niematerialny, w związku z czym operator nie jest w stanie podarować nam prezentu zapakowanego w pudełko. Może jedynie – i robi to przy każdej możliwej okazji – sprezentować nam gotówkę do wykorzystania u siebie na stronie.

 

Jak zdobyć kod bonusowy?

Promocyjne kody dosłownie krążą w internecie. Wpisanie w wyszukiwarce odpowiedniego hasła prowadzi nas do tysięcy rezultatów, wśród których znajdziemy zarówno legalnych operatorów, jak i strony zajmujące się zakładami.

 

W przypadku tych pierwszych, bukmacherzy sami publikują kody promocyjne na swoich stronach. Najmniej atrakcyjne są te, które bukmacher podaje w sposób ciągły. Zwykle dotyczą one stałych promocji, które oferowane są wszystkim użytkownikom. U niektórych buków kody bonusowe na stronie nie zmieniły się od początku ich istnienia. Jest to tylko wabik, który ma na celu podbicie ruchu na stronie. Na tym jednak nie koniec.

 

Czasowe promocje bukmacherskie również mogą wymagać kodów. Zwykle dowiemy się o nich z newsletterów marketingowych albo trafią one do nas SMS-em. W takim wypadku należy się spieszyć, bowiem po kilku dniach kupon traci ważność i promocja kończy się tak szybko, jak się zaczęła.

 

Kolejnym miejscem, w którym warto szukać kodów do ciekawych promocji są strony dedykowane bukmacherce. Często nawiązują one z operatorami bliższą współpracę i publikują specjalne kody wyłącznie dla swoich czytelników.

 

Rodzaje kodów bonusowych

O ile same kody promocyjne różnią się od siebie jedynie treścią, o tyle promocje bukmacherskie oferowane dzięki tym kodom bywają od siebie skrajnie różne. Promocji wymagających podania kodu jest tyle, ilu bukmacherów i każdego miesiąca działy marketingu zasypują nas zupełnie nowymi ofertami. Na co wobec tego można liczyć? Oto kilka przykładowych bonusów:

 

  • Bonusy powitalne – ten rodzaj premii przysługuje nam po wpisaniu kodu promocyjnego zaraz po rejestracji. Najczęściej ma to następujący przebieg: wybieramy interesującego nas buka, rejestrujemy się, podając wszystkie wymagane informacje na swój temat i dokonujemy pierwszej wpłaty (minimum zwykle określa regulamin).
  • Freebet – darmowy zakład stanowi zawsze atrakcyjną propozycję niezależnie od tego, u jakiego operatora założyliśmy konto. Promocyjne darmowe zakłady otrzymamy najczęściej po dokonaniu wpłaty i podaniu promocyjnego ciągu znaków w trakcie dokonywania płatności. Tego typu bonus, jak każda zresztą premia, posiada określone warunki realizacji i warto zapoznać się z nimi przed sięgnięciem po premię.
  • Zakład bez ryzyka – to chyba jeden z najczęściej spotykanych premii u polskich buków. Jak sama nazwa wskazuje, uczestnik takiej promocji musi samodzielnie wyłożyć kasę na zakład. Przy wpłacie wymagane bywa podanie specjalnego kodu. Gdy już to zrobimy, stawiamy kupon na warunkach określonych w regulaminie. Precyzują one, jaki musi być łączny kurs na kuponie, czy wszystkie sporty i gry biorą udział w promocji (zwykle wyłączone zostają z niej gry kasynowe i sporty wirtualne, choć nie jest to regułą) oraz czy pieniądze zwrócone później na nasze konto w przypadku przegranego kuponu musimy obrócić – jeśli tak, to ile wynosi warunek obrotu.
  • Bonus reload – pod tą nazwą kryją się popularne „doładowania”. Choć można otrzymać je zarówno za pierwszą wpłatę, jak i przy kolejnych depozytach, premie reload stanowią klasyczną promocję i element reklamy w kasynach online oraz u internetowych bukmacherów.

 

Kody bukmacherskie – wnioski

Kod promocyjny kodowi nierówny. Wpisując jeden, otrzymamy freebet o wartości 20 PLN, wpisując inny – możliwość gry bez ryzyka do 1000 PLN. W każdym przypadku jednak możemy ugrać coś dla siebie i dlatego warto mieć oko na organizowane przez buków promocje.

Aktualizacja: 14/03/2024 18:46
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do