
W czwartek 1 września rozpoczęła się kampania promocyjna Radia dla Ciebie. Jej celem jest zbudowanie wizerunku RDC jako Stacji otwartej na każdego Słuchacza.
Stację promują osobowości znane z anteny: Anna Matusiak („Południe z Animuszem” – wtorki i czwartki od 10:00 do 14:00), Bartek Marszałek (współprowadzący z Dagmarą Kowalską „Moto eter” – od poniedziałku do środy i w piątki o 13:30), Stan Borys („Rozmowy z samym sobą” – poniedziałki od 18:00 do 19:00) oraz Nela Mała Reporterka („Nela i tajemnice świata” – niedziele od 12:00 do 13:00). Ich twarze można oglądać w telewizji, w prasie – w miesięcznikach i tygodnikach, w Internecie, na ekranach w komunikacji miejskiej, na taksówkach oraz w kinach.
Start kampanii zbiegł się z wprowadzeniem do obiegu nowego logotypu, akcentującego powrót do dawnej nazwy Rozgłośni – Radio dla Ciebie (załącznik). Kampania wspomagana jest działaniami marketingowymi na - uruchomionej dziś w odświeżonej wersji - stronie internetowej rdc.pl.
Punktem kulminacyjnym kampanii będzie wydarzenie „Na fali z Radiem dla Ciebie”. W niedzielę 11 września dziennikarze RDC spotkają się z mieszkańcami Warszawy na Bulwarach Wiślanych w „Cudzie nad Wisłą”. Radio odsłoni tam też swoją muzyczną stronę, zapraszając na koncerty m.in. zespołu Plateau i Patrycji Zarychty.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie