Reklama

Uwaga na fałszywe wiadomości z wezwaniami do zapłaty za energię

W ostatnim czasie PGE obserwuje nasilającą się wysyłkę fałszywych wiadomości skierowanych do Klientów PGE Obrót. Wiadomości SMS zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje wstrzymanie dostaw energii. PGE Obrót apeluje do Klientów o rozwagę, a także o przekazywanie ostrzeżenia rodzinie oraz znajomym.

Prosimy naszych Klientów, aby zachowali szczególną ostrożność, ignorowali takie wiadomości i pod żadnym pozorem nie klikali w aktywne linki w nich zawarte. PGE zgłasza przypadki wyłudzeń i oszustw do organów ścigania – informuje PGE Obrót, spółka zajmująca się
w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są przez PGE na bieżąco monitorowane, a strony zawierające fałszywy link blokowane. Największy sprzedawca energii przypomina również, aby zawsze weryfikować informacje otrzymywane drogą elektroniczną.

Zarówno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, jak i usługa PGE eFaktura pozwalają w każdej chwili sprawdzić podstawowe dane, takie jak np. saldo czy numer konta do opłaty faktury.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do