
Podejmijcie wyzwanie na trójwymiarowej arenie wyzwania pepsi, weźcie udział w pierwszym filmie kręconym z kosmosu, odkryjcie trzeci wymiar smaku!
Już w sobotę, 27. czerwca br. plac Dworca Śródmieście w Warszawie zamieni się w plan filmowy! Wszystko to z okazji wielkiego otwarcia trzeciej edycji Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce! Na tym wyjątkowym wydarzeniu każdy może zostać aktorem filmu, który nakręcony będzie z kosmosu! Dyrektorem kreatywnym filmu jest popularny wokalista Usher, który będzie współpracował z tej okazji ze znanym amerykańskim reżyserem. Dodatkowo na mieszkańców Warszawy czeka szereg innych atrakcji! Gotowi na sobotę pełną wrażeń? Zapraszamy od 11.30 do 18.00 na plac Dworca Śródmieście!
Letnie miesiące w całej Polsce upłyną pod znakiem Wyzwania Smaku Pepsi. Ekipa Pepsi będzie Wam towarzyszyć nad morzem, w górach, nad jeziorem i na letnich festiwalach. Trzecia edycja Wyzwania Smaku Pepsi gwarantuje świetną zabawę i niespotykane atrakcje! Podczas ślepych testów smaku będziecie mogli wybrać, który napój bardziej Wam smakuje. Dodatkowo unikalna, trójwymiarowa Arena Wyzwania Pepsi pozwoli Wam podjąć zakręcone wyzwania razem ze znajomymi, a ponad 100 smartfonów zarejestruje całą zabawę na wyjątkowym zdjęciu 3D!
Flash mob nie z tego świata
Wszyscy uczestnicy eventu w Warszawie mają szansę stać się częścią pierwszego filmu kręconego z kosmosu! Takie możliwości daje kamera UrtheCast, ulokowana na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Dzięki niej będzie można uzyskać wysokiej rozdzielczości obraz filmowany z orbity ziemskiej! Dyrektorem kreatywnym przedsięwzięcia jest ambasador Wyzwania Pepsi, wokalista Usher, który współpracuje przy tym filmie ze znanym, amerykańskim reżyserem. Kameraz przestrzeni kosmicznej uchwyci kolorowy i dynamiczny symbol
, który utworzą uczestnicy otwarcia Wyzwania Smaku Pepsi zgromadzeni na placu Dworca Śródmieście w Warszawie. Sfilmowany z orbity okołoziemskiej moment utworzenia symbolu stanie się częścią wspomnianego wyżej filmu. O choreografię zadbają najlepsi tancerze z Egurrola Dance Studio.
Jeśli chcecie być na bieżąco z kolejnymi eventami Wyzwania Smaku Pepsi i sprawdzić, czy ekipa Pepsi pojawi się tego lata w Waszej okolicy, śledźcie stronę www.pepsi.pl oraz profil Pepsi na Facebooku.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie