Reklama

Wyniki wyborów samorządowych w Pruszkowie

24/11/2014 13:26


Poniżej zamieszczamy oficjalne wyniki wyborów samorządowych w Pruszkowie, które odbyły się 16. listopada 2014 roku. Frekwencja wyniosła 42,56%. W ich wyniku mieszkańcy wybrali 23 radnych Rady Miejskiej na kadencję 2014-2018. Wyborcy zdecydowali także, że 30 listopada 2014 roku odbędzie się druga tura wyborów prezydenta Pruszkowa.





Skład Rady Miejskiej w Pruszkowie:

Samorządowe Porozumienie Pruszkowa:

1. Krzysztof Biskupski,
2.  Karol Chlebiński,
3. Beata Czyżewska,
4. Zbigniew Habiera,
5. Eugeniusz Kulpa,
6. Adam Majewski,
7. Mieczysław Maliszewski,
8. Józef Moczuło,
9. Jacek Rybczyński,
10. Krystyna Szydłak,
11. Paweł Wiśniewski,
12. Ryszard Zacharski,

Prawo i Sprawiedliwość:

1. Ewa Białoszewska-Szmalec,
2. Marlena Dratwa-Wacławek,
3. Kazimierz Mazur,
4. Maciej Roszkowski,
5. Przemysław Sieciński,
6. Beata Turczyn,
7. Paweł Zagrajek,

Platforma Obywatelska RP:

1. Wojciech Gawkowski,
2. Anna Hejnowicz,
3. Tomasz Krawczyński,

KWW Osiedla Malichy:

Olgierd Lewan.

Wyniki głosowania na prezydenta Pruszkowa wg liczby oddanych głosów w wyborach w dniu 16 listopada 2014 roku.

Starzyński Jan – 8.284 głosy
Komitet Wyborczy Wyborców Samorządowe Porozumienie Pruszkowa
Gołoś Maksym – 4.582 głosy
Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość       
Smolińska Elżbieta Anna – 3.333 głosy
Komitet Wyborczy Platforma Obywatelska RP 
Górski Jan Marcin – 2.081 głosów
Koalicyjny Komitet Wyborczy SLD Lewica Razem 
Prędota Marek Józef – 952 głosy
Komitet Wyborczy "Przyszłość, Pruszków, Porozumienie"

W pierwszej turze wyborów prezydenta Pruszkowa oddano łącznie 19.232 głosy na 46.020 osób uprawnionych do głosowania.

Do drugiej tury wyborów prezydenta Pruszkowa, które odbędą się 30 listopada 2014 roku, wchodzą:

1. Gołoś Maksym –Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwośćć
2. Starzyński Jan – Komitet Wyborczy Wyborców Samorządowe Porozumienie Pruszkowa

 

 

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do