Reklama

Zacznij stosować pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach i zwiększ swoją sprzedaż w 2022 roku

Na polu marketingu internetowego każdego roku dzieje się bardzo wiele. Profesjonaliści muszą nieustannie trzymać rękę na pulsie, aby nie przegapić kolejnych update’ów i wskazówek od Google. Mijający lata 2020 i 202 zapiszą się jednak w historii jako czas lockdownów i obostrzeń związanych z panującą pandemią. W tym trudnym okresie coraz większa ilość biznesów stacjonarnych decyduje się na przeniesienie się do sieci – oznacza to zwiększony popyt na usługi pozycjonerów. Właśnie z tego powodu w poniższym artykule przedstawimy Wam najważniejsze aspekty walki o pozycję w nowym roku.

 

Zajmij się jakościowym content marketingiem i przegoń branżową konkurencję

Content marketing słusznie jest wciąż nazywany królem sieci. To od treści zamieszczonych na stronie zależy do jakiej grupy docelowej trafimy i czy będziemy mogli liczyć na zwiększony wskaźnik konwersji. Zawartość tekstowa Twojego WWW ma moc docierania do konkretnej publiczności i kształtowania jej wedle naszych upodobań. Materiały umieszczane na stronie stają się więc pomostem między ofertą a potencjalnymi klientami i fanami marki.

Aby przyciągnąć internautów na stronę nie wystarczy jednak już tylko regularne zajmowanie się publikacją artykułów i wpisów. Promowane treści muszą być ciekawe i oryginalne, ale przede wszystkim powinny odpowiadać na problemy targetu i angażować użytkowników. Ci ostatni zaś będą w najlepszym przypadku reagować na teksty i udostępniać je w innych zakątkach sieci.”

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Oprócz publikacji zgromadzonych na stronie warto też zająć się content marketingiem zewnętrznym bazującym na upublicznianiu tzw. wpisów sponsorowanych. Są to materiały ukazujące się poza naszą stroną, jednak tematycznie nawiązujące do oferty lub marki – często opatrzone linkiem prowadzącym wprost do naszego adresu WWW. Pamiętajmy jednak, że dawno minęły już czasy, kiedy to artykuły słabe merytorycznie mogły pomagać nam w poprawianiu pozycji w Google, a co za tym idzie także sprzedaży. Dziś w dobie aktualizacji takich jak EAT czy BERT możemy zapomnieć o nieautentycznych i niepoprawnych językowo treściach, zaś całość naszego serwisu będzie oceniana pod kątem przekazywanej ekspertyzy, autorytetu oraz wiarygodności.

 

Monitoruj sytuację przy pomocy profesjonalnych narzędzi i spraw by pozycjonowanie było jeszcze skuteczniejsze

Oczywiście tak jak kwestie content marketingu również monitoring i raportowanie możemy prowadzić samodzielnie, jeśli tylko mamy potrzebną wiedzę techniczną talent do analizy liczb i wykresów oraz czas i energię. W przeciwnym razie najlepszym wyjściem będzie zdanie się na pomoc profesjonalistów z agencji interaktywnej AFTERWEB i usługę. To oni sprawią, że Twoje pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach będzie się opierało na realnych danych zgromadzonych przez specjalistyczne oprogramowanie. Możliwość zbadania skuteczności kampanii contentowej w czasie rzeczywistym oraz poprawienia optymalizacji na podstawie twardych danych to kwestie, których nie sposób zbagatelizować. Dlatego najlepiej już dziś postaw na współpracę z agencją marketingu sieciowego i zacznij lepiej zawiadywać prowadzonymi wysiłkami.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do