Reklama

Poczta Polska udostępnia swoje placówki, wspierając obsługę wniosków o świadczenie „Dobry Start"

W wybranych 938 placówkach Poczty Polskiej możliwe będzie uzyskanie pomocy w złożeniu drogą elektroniczną wniosku o tzw. świadczenie 300+ w ramach programu „Dobry Start”. Zainteresowanym pomagać będą pracownicy ZUS, którzy już rozpoczęli dyżury w placówkach w Małopolsce i innych lokalizacjach na terenie całego kraju. 

W tym roku wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną, z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Empatia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępniają taką możliwość. Świadczenia 300+ w tegorocznej edycji programu „DOBRY START”  przyznaje i wypłaca ZUS.  

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków (dotychczas można było składać wnioski również na papierowym formularzu) Poczta Polska udostępnia pracownikom ZUS placówki pocztowe, aby ułatwić złożenie wniosków tym osobom, które mogą mieć trudności z elektronicznym wnioskowaniem o świadczenie z programu „Dobry Start”.  

Informacje o dyżurach pracowników ZUS m.in. w placówkach pocztowych są dostępne na stronie  https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start/dyzury-dobry-start

Obecnie z pomocy można skorzystać w następujących placówkach Poczty Polskiej w Pruszkowie:

FUP Pruszków, ul. Helenowska 3, dyżur ZUS: 28.07.2021 godz. 10.00-12.00
FUP Pruszków, ul. Ołówkowa 1D, dyżur ZUS: 21.07.2021 godz. 10.00-12.00

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do