
Większość prac kojarzy nam się z dojazdami do biura, by spędzić tam 8 godzin, wykonując swoje codzienne obowiązki. Niektóre branże tego wymagają – inne – wręcz odwrotnie. W dzisiejszym artykule omówimy kwestię pracy jako zdalny copywriter oraz jakie są zalety i wady takiego rozwiązania.
Praca zdalna – nazywana inaczej telepracą lub e-pracą – to możliwość wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą firmy. W takim trybie mogą pracować osoby zajmujące się między innymi marketingiem, grafiką, branżą IT, pozycjonowaniem, tłumaczeniami czy copywritingiem. Lista zawodów, które można połączyć z pracą zdalną, jest długa i ciągle otwarta. W tym artykule zajmiemy się tą ostatnią grupą – copywriterami.
Zdalny copywriter czy praca stacjonarna – co wybrać?
Copywriting to jedno z tych zajęć, które można z powodzeniem wykonywać zdalnie – by tworzyć profesjonalne treści, nie trzeba spędzać ośmiu godzin w biurze. Oczywiście, są osoby, które wolą pracować stacjonarnie, mogą się wtedy lepiej skupić i nic ich nie rozprasza. Wybór należy do copywritera – jest to kwestia indywidualnych upodobań i dogadania się z przełożonym.
Praca jako zdalny copywriter – jakie są zalety?
Praca jako zdalny copywriter niesie szereg korzyści zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika – przeanalizujmy je zatem.
Korzyści dla pracodawcy:
Korzyści dla pracownika:
Praca jako zdalny copywriter – jakie są wady?
Niestety, nic w życiu nie jest czarno-białe – nie inaczej jest z pracą zdalną w copywritingu.
Minusy dla pracodawcy:
Minusy dla pracownika:
Praca jako zdalny copywriter, mimo że daje szereg korzyści, z pewnością nie jest dla każdego. Decyzja o podjęciu takiej formy zatrudnienia powinna być uzależniona od naszych osobistych preferencji – co dla jednego człowieka będzie wadą, dla drugiego będzie ogromną zaletą. Sprawdź też: Copywriter Warszawa!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie